مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری گلستان گفت: قدرت جبهه مقاومت که در سخت‌ترین شرایط و در محاصره کامل با اتکا به جوانان باایمان و شجاع به‌دست آمد توطئه مظلوم‌سازی رژیم کودک‌کش صهیونیستی را ناکام گذاشت.

حماسه طوفان‌الاقصی توطئه مظلوم‌سازی رژیم صهیونیستی را ناکام گذاشت

به گزارش گلستان 24، هادی احمدی روز شنبه در جلسه عوامل برگزاری انتخابات گلستان اظهار کرد: حماسه طوفان‌الاقصی ثابت کرد قدرت رسانه‌ای که رژیم کودک‌کش صهیونیستی همواره از آن بهره می‌برد، شکسته شد.

وی افزود: هم‌اکنون رسانه‌ها بعد از این حماسه در اقصی نقاط جهان به میدان آمدند تا ضمن انعکاس قدرت جنگ ترکیبی مقاومت، چند دهه ادعای دروغین رژیم صهیونیستی را برملا سازند.

احمدی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی و حامیان عربی این رژیم که در فکر عادی‌سازی روابط با این رژیم کودک‌کش هستند بدانند توان رویارویی با اراده پولادین جوانان با ایمان، فداکار و شهادت طلب فلسطین را نخواهند داشت و معادلات جنگ‌طلبی رژیم صهیونیستی با این پیروزی درخشان مقاومت اسلامی تغییر کرده است.

مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری گلستان افزود: صهیونیست‌ها با تکیه بر تجهیزات پیشرفته نظامی، خود را دارنده یکی از ارتش‌های قوی دنیا معرفی می‌کنند اما غافلگیری ارتش و به‌ویژه سازمان‌های اطلاعاتی این رژیم غاصب همه تصورات را برهم زد.

احمدی گفت: اسرائیل با عنوان انتقام و جبران این شکست، حملات هوایی وحشیانه‌ای را علیه ساکنان غزه به راه انداخته و تانک‌ها و نیروهای زرهی خود را پشت مرزهای غزه مستقر کرده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار