اسماعیل البرزی، در مصاحبه با گلستان24؛

استکبار، پروژه نفوذ در ایران را با پیشقراولی انگلیس کلید زده است.باز گشایی سفارت انگلیس نقطه آغاز یک سناریوی شوم است که ورود قانونی دشمنان را به کشور توجیح و مسیر آن ها را هموار خواهد نمود.

پروژه استکبار در ایران با پیش قراولی انگلیس کلید خورده است/هدف فرو ریختن پایه های انقلاب است

اسماعیل البرزی، فعال سیاسی استان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، درباره هشدار مقام معظم رهبری برای جلوگیری از نفوذ سیاسی، فرهنگی و اقتصادی ‏بیگانگان، خصوصا آمریکا به کشور ، می گوید: هشدار رهبر معظم انقلاب، از بدیهیات است. ایشان هر وقت برق طمع را در چشمان دشمنان ببینند، هشدار می دهند. ضمن اینکه در طول سال های پس از انقلاب، حتی یک رفتار دوستانه از سوی استکبار به ویژه آمریکا در قبال جمهوری اسلامی مشاهده نشد.

وی معتقد است که در دکترین سیاست خارجی ما، آمریکا مصداق بارز یک دشمن است و عقل حکم می کند که نباید اجازه ورود به دشمن داد. زیرا آن ها اگر به بهانه هایی مانند روابط دوستانه سیاسی،اقتصادی و یا فرهنگی هم وارد شوند تنها یک هدف را پیگیری می کنند که آن هم فرو ریختن پایه های انقلاب و نظام است.

البرزی پروژه استکبار در ایران با پیش قراولی انگلیس کلید خورده است/هدف فرو ریختن پایه های انقلاب است

البرزی با بیان این که دشمن دریافته است که تنها راه ضربه زدن به جمهوری اسلامی، نفوذ به داخل ایران است ادامه می دهد: تجربه موفق استکبار در سال 88 و بر هم زدن آرامش کشور ، فارغ از ناکامی آن ها در رسیدن به هدف، این امید را در دلشان زنده نگه داشت که می توانند بار دیگر و با برنامه ریزی دقیق تر پیچ و مهره های نظام را شل کنند.

وی در ادامه می گوید: به همین دلیل ممکن است خواسته یا نا خواسته در مراحل اجرای برجام، بهانه گیری هایی از سوی قدرت های بزرگ صورت گیرد که دولت ایران را مجاب به حضور عوامل آن ها برای راستی آزمایی فعالیت های هسته‌ای ایران نماید. ضمن آنکه می توان آژانس بین المللی انرژی اتمی را هم یکی از مصادیق ذوب شدن در مطامع استکبار دانست.

البرزی پروژه استکبار در ایران با پیش قراولی انگلیس کلید خورده است/هدف فرو ریختن پایه های انقلاب است

اسماعیل البرزی با اعتقاد به این که استکبار، پروژه نفوذ در ایران را با پیشقراولی انگلیس کلید زده است، می گوید:  آنها به جز خصومت و ضربه زدن به جمهوری اسلامی،  ره آوردی برایمان نداشته و نخواهند داشت. باز گشایی سفارت انگلیس نقطه آغاز یک سناریوی شوم است که ورود قانونی دشمنان را به کشور توجیح و مسیر آن ها را هموار خواهد نمود.

وی درباره علت عجله انگلیس برای بازگشایی سفارت خود در تهران می گوید: تعجیل انگلیس برای بازگشایی سفارتش در ایران، جلوگیری از اتلاف وقت برای تاثیر گذاری در مجلس دهم و تثبیت موقعیت خود در راستای برنامه ریزی برای انتخابات ریاست جمهوری آینده خواهد بود.

 

مصاحبه و تنظیم: فاطمه محمدرضایی

ارسال نظر

آخرین اخبار