معبر سایبری فندرسک نوشت:

سال 88 عده‌ای به بهانه تقلب و بستن این انگ به دولت وقت توانستند حس بی اعتمادی رو در مردم القاء کنند و باعث بشوند تا آشوب‌های خیابانی در تهران و سایر شهرهای کشور ابتدا علیه دولت و بعد علیه انقلاب و رهبر عزیز انقلاب شکل بگیره.

فتنه 88 از بی اعتمادی به دولت آغاز شد!!!

سال 88 عده‌ای به بهانه تقلب و بستن این انگ به دولت وقت توانستند حس بی اعتمادی رو در مردم القاء کنند و باعث بشوند تا آشوب‌های خیابانی در تهران و سایر شهرهای کشور ابتدا علیه دولت و بعد علیه انقلاب و رهبر عزیز انقلاب شکل بگیره.

و حالا در سال 94 هم عده‌ای از سر دلسوزی و گاهاً تعصب بیجا درست روی خطی پا گذاشته‌اند که مدنظر آمریکایی‌ها برای ایجاد فتنه‌ای جدید در ایران است، این بار هم قصد دارند با ایجاد حس بی اعتمادی به دولتجرقه‌ی فتنه جدید را راه بیندازند.

فتنه 88 از بی اعتمادی به دولت آغاز شد!!!

شاید شما خواننده محترم پیش خودت بگی نویسنده این مطلب قصد داره از دولت تدبیر و امید حمایت کنه اما اگه یه نگاهی به صحبت‌های مقام معظم رهبری بیندازیم که فرمودند فتنه بزرگ‌تری درراه است و همچنین نگاهی عمیق به علت نام‌گذاری سال 94 به نام سال دولت و ملت همدلی و همزبانی به‌خوبی درک خواهی کرد که مقام معظم رهبری به‌درستی فتنه جدید را شناخته‌اند.

اما مگه میشه نسبت به اقدامات دولت واکنش نشان نداد؟ جواب خیر هست چراکه انتقاد باعث شناخت ایرادهاست و به دولت کمک می کنه تا نسبت به رفع این ایرادات قدم برداره. اما این انتقادات نباید جنبه تخریب دولت رو به خود بگیره.

چیزی که آمریکایی‌ها از این مذاکرات می‌خواهند اینست که دولت رو در نظر مردم بی‌اعتماد کنند و مثل‌اینکه تا حدی هم به این خواسته خودشون رسیدند. پس بهتره به جای تخریب دولت به حمایت از او با نقد دلسوزانهبپردازیم و از تیم مذاکره‌کننده حمایت کنیم تا کور شود چشم هر بدخواهی که خواهان این انقلاب نیست.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار