احمد علوی، در مذاکره با گلستان24؛

اگر از ولایی بودنمان پایین بیاییم همه چیز حل می شود. این توافقنامه ها، دست دادن ها، تهدید ها و تحریم ها، همه جانبی است. موضوع اصلی این است که ما را تسلیم کنند.

هدف آمریکا مذاکره نیست، تسلیم ملت ایران است

احمد علوی، فعال فرهنگی شهرستان گرگان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، با انتقاد به واکنش وزارت خارجه در برابر فاجعه منا می گوید: هنگامی که دولت مردان ، فراموش کردند فاجعه منا را تسلیت بگویند و رفتن به نیویورک را به رفتن به مکه ترجیح دادند، حضرت آقا سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

احمد علوی دولتمردان استکبار

علوی معتقد است فاجعه ای که به وقوع پیوست، هرگز یک فاجعه اتفاقی نبود. وی می گوید: امروز از حاجیان و شاهدان افغانی، نیجریه ای و ایرانی می شنویم که آل سعود یهودی در کشته شدن ایرانیان بسیار موثر بودند. آن ها می گفتند حجاج ایرانی را رها کنید تا بمیرند. حتی شنیده ایم که گاهأ با لگد زدن باعث مرگ عزیزان ما می شدند.

فعال فرهنگی شهرستان گرگان با بیان این که برای چه ما این همه مورد ظلم قرار میگیرم؟، می گوید: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری، آن ها فقط از ما می خواهند که تسلیم شویم. اما تسلیم شدن در مقابل چه چیزی و پایین آمدن از چه اعتقادی؟ پایین آمدن از ولایی بودن و اعتقاد به علی (ع). اگر از آن پایین بیاییم همه چیز حل می شود. این توافقنامه ها، دست دادن ها، تهدید ها و تحریم ها، همه جانبی است. موضوع اصلی این است که ما را تسلیم کنند.

 

احمد علوی دولتمردان استکبار

وی می گوید: فرزند نا خلف پادشاه سعودی چه کاره بود که راه را ببندد تا این همه زائر خانه الهی جان دهند؟ ما به عنوان جامعه ایرانی از دولت و مسئولین قضایی کشور، به عنوان یک مطالبه عمومی می خواهیم این موضوع را پیگیری کنند. اگر بجایی برسیم که اعتقادات ما زیر سوال برود، حتی باید حج را تعطیل کنیم.

احمد علوی با اشاره به این که یکی از شهدای عزیز ما در این فاجعه، قاری بین المللی بود که بعد از نه سال، مقام اول را در مسابقات مالزی برای ما به ارمغان آورد، می گوید: جوان به این زیبایی و با چنین دل پاکی، مفت کشته شد. امثال چنین کسانی را در این فاجعه بسیار از دست دادیم. دست وزیر بهداشتمان درد نکند که حداقل به مکه رفت! وزیر خارجه مان که وقتش را در نیویورک گذراند. مقام معظم رهبری بجای دولت مردان ما، تهدید کردند و آل سعود سر جای خود نشست. اگر این نهیب نبود، این جنازه  ها را هم همانند جنازه های مصری دسته جمعی دفن می کردند.

وی معتقد است همه آن ها، از رئیس جمهور آمریکا تا وهابیان آل سعود فهمیده اند، وقتی حضرت آقا حرفی میزنند، در کمترین زمان به آن عمل می کنند. این ایران همان ایران زمان صدام نیست. اما آقا نباید این حرف ها را بزنند. وظیفه دولت و مسئولان است که این سخنان را بگویند!

فعال فرهنگی شهرستان گرگان خاطر نشان می کند: انشاءالله در انتخابات آینده کشور، از دولتمردانی در این نظام اسلامی استفاده کنیم که حداقل ولایی و در راه آقا باشند. انشاءالله شاهد این باشیم که حرمین شریفین به دست افراد لایق اداره شود.

ارسال نظر

آخرین اخبار