سیدمحمد تقی زاده:

آیا وضعیت ما از وضعیت مومنین در شعب ابی طالب بد تر است؟ آیا در این سی سال تحریم مرده ایم؟ اگر جلوی اختلاس ها و اسراف ها گرفته شود خواهیم دید که وضعیت ما خیلی بهتر از آن است که فکر می کنیم.

اگر جلوی اختلاس و اسراف را بگیریم، بهتراز مذاکره کردن به نتیجه می رسیم
سیدمحمد تقی زاده، مدیر مسئول پایگاه خبری سلام گنبد، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، درباره احتمال رسیدن به یک توافق خوب در مذاکرات اخیر می گوید: انسان وقتی می خواهد موضوعی را تحلیل کند و در مورد آن قضاوت کند به گذشته و تجربیات موجود نگاه می کند. با نگاهی به تجربه مذاکره با آمریکا خواهیم دید که شیطان بزرگ همیشه در پی این بوده است تا با خدعه و نیرنگ طرف مقابل را از میدان به در کند.
 
وی تاکید می کند که مقام معظم رهبری نیز فرمودند، در این مسئله‌ی اساسی که از زمان کلینتون دموکرات، تا زمان بوش جمهوری‌خواه، همه‌ی راه‌ها را در خصوص آن امتحان کرده‌اند، سیاست‌هایشان تفاوتی نکرده است. هرکدام که سر کار بوده‌اند، از جمله ریگان و کارتر، سیاست‌های مشخصی در مقابل ایران داشته‌اند. حالا هم که اوبامای دموکرات سر کار است، در مسیر همان سیاست‌های کلی حرکت می‌کند و در دور بعدی، چه دموکرات‌ها به قدرت برسند و چه جمهوری‌خواه‌ها، این سیاست‌های اصلی تفاوتی نخواهد کرد.
 
وی با بیان این که اصلا شاید لازم نباشد به سراغ تجربیت برویم، می گوید: رئیس جمهور آمریکا صراحتا و در مقابل دوربین اعلام می کند که اگر بتواند همه پیچ و مهره های هسته ای ایران را باز می کند.
 
تقی زاده توافق خوب بدر و خیبر
تقی زاده معتقد است این که رهبر معظم انقلاب از ابتدا به مذاکره بد بین بودند به این دلیل است که از نیرنگ و فریب دشمن دوری می کنند و می فرمایند انسان عاقل کاری را که ضرر داشته باشد انجام نمی دهد. وی می گوید: انسان مومن باید توکلش به خدا باشد و دستش را جلوی خونخواران عالم دراز نکند.
 
وی با اشاره به این که در شعب ابی طالب مومنین به شکمشان سنگ می بستند و از گیاهان صحرا تغذیه می کردند، می گوید: آیا وضعیت ما از وضعیت مومنین در شعب ابی طالب بد تر است؟ به تعبیر رهبر انقلاب ،ما در شرایط بدر و خیبر هستیم!
 
مدیر مسئول پایگاه خبری سلام گنبد همچنین معتقد است که کشور می تواند با تکیه به ظرفیت های درونی پیشرفت نماید. وی می گوید: ما در طول عمر سی و چند ساله انقلاب همواره تحریم بوده ایم. آیا از گرسنگی مردیم؟
 
تقی زاده توافق خوب بدر و خیبر
تقی زاده تاکید می کند که تنها با تدبیر صحیح و کم کردن هزینه ها و تکیه بر اقتصاد مقاومتی می توان قلل مرتفع جهان را فتح کرد. در یک آمار تامل برانگیز اعلام شد ایرانی ها در ماه رمضان 210 میلیارد تومان حلیم خریداری می کنند! این هزینه ها آیا نمی تواند کمتر از این باشد و در راه درست مصرف شود؟
 
وی با بیان این که اگر جلوی اختلاس ها و اسراف ها گرفته شود خواهیم دید که وضعیت ما خیلی بهتر از آن است که فکر می کنیم، می گوید: دشمن نفس های آخرش را می کشد و مقاومت مردم آزاده دنیا او را از پا در خواهد آورد.ان شاء الله. من احتمال رسیدن به یک توافق خوب را بسیار ضعیف و در حد 1% می بینم!

ارسال نظر

آخرین اخبار