روایت فرمانده تیپ مردم پایه نینوا گلستان

شهید زاهدپور و همرزمانش در شهر حلب سوریه با تکفیری های داعش درگیر شدند و تعدادی زخمی و شهید می شوند. این تعداد از رزمندگان سمت دشمن می مانند که رزمندگان اسلام و مدافع حرم شب بعد عملیاتی برای آزادسازی زخمی ها و شهدا انجام می شود که پیکر مطهر شهید اسماعیل زاهدپور و تعداد دیگری از زخمی ها و شهدا از داعش بازپس گرفته می شود.

نحوه شهادت شهید مدافع حرم اسماعیل زاهدپور

به گزارش گلستان24، سردار ملک فرمانده تیپ مردم پایه نینوا استان گلستان به همراه جانشین و نماینده ولی فقیه در این تیپ عصر امروز سه شنبه به دیدار خانواده اسماعیل زاهدپور اولین شهید مدافع حرم شهرستان کردکوی در این شهر رفتند.

پوستر شهید اسماعیل زاهد پور

شهید اسماعیل زاهدپور به آرزوی دیرینه اش رسید

فرمانده تیپ مردم پایه نینوا استان گلستان در این دیدار ضمن دلجویی از خانواده این شهید بزرگوار به این نکته که شهید برای خود هدفی داشت، گفت: شهید اسماعیل زاهدپور به آرزوی دیرینه اش رسید.

وی افزود: این شهید بزرگوار سالهای سال در جبهه حضور داشتند و خدمات قابل تحسین و ارزشمندی به سپاه کرد.

سردار ملک اظهار داشت: شهید زاهدپور با اینکه بازنشست شده بود، بعد بازنشستگی هم داوطلب اعزام به سوریه بود.

وی ادامه داد: شهید اسماعیل در زمان بازنشستگی دائما به یگان ما مراجعه می کرد که من دوست دارم به سوریه به جهت مبارزه با تکفیری های داعش اعزام بشم و هر طور هست با درخواستم موافقت کنید.

این فرمانده نظامی اظهار داشت: حقیقتا اعزام بازنشسته ها در اولویت اعزام ما نبودند و معمولا شاغلین پاسدار را که آنها هم بصورت داوطلبیست به سوریه اعزام می کنیم ولی دیدم که شهید زاهدپور به موافقت اعزامش اصرار می ورزد لذا ما هم اقدام کردیم و اسمش را به تهران دادیم که بخاطر مهارت و تخصص بالای این شهید به درخواست وی مبنی بر اعزام به سوریه از سوی تهران موافق شد.

روایت فرمانده تیپ مردم پایه گلستان از نحوه شهادت شهید مدافع حرم اسماعیل زاهدپور

فرمانده تیپ مردم پایه نینوا تأکید کرد: تمامی کسانی که به سوریه اعزام می شوند به صورت داوطلبی است و هیچ اجباری در خصوص اعزام به سوریه وجود ندارد لذا تمامی افرادی که در نبرد علیه تکفیری ها داعشی ملعون شرکت می کنند کاملا بصورت داوطلبی است.

سردار ملک در خصوص نحوه شهادت شهید زاهدپور گفت: شهید زاهدپور و همرزمانش در شهر حلب سوریه با تکفیری های داعش درگیر شدند و تعدادی زخمی و شهید می شوند. این تعداد از رزمندگان سمت دشمن می مانند که رزمندگان اسلام و مدافع حرم شب بعد عملیاتی برای آزادسازی زخمی ها و شهدا انجام می شود که پیکر مطهر شهید اسماعیل زاهدپور و تعداد دیگری از زخمی ها و شهدا از داعش بازپس گرفته می شود.

وی افزود: رزمندگان اسلام با تمام توان به دشمن حمله می کنند و نمی گذارند تا پیکر مطهر شهدا و زخمی های ما در دست داعشی های ملعون بماند.

فرمانده تیپ مردم پایه نینوا گلستان اظهار داشت: الحمدلله پیکر مطهر شهید زاهدپور در دست نیروهای خودی قرار دارد و هر وقت به تهران منتقل شود سریعا به گلستان و کردکوی منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/رادکانا

ارسال نظر

  • علی
    0

    شهادت عزت ابدی است. خوشا بحال آنان که با شهادت رفتند. اسماعیل جان شهادت مبارک.

آخرین اخبار