علی اکبر بسطامی شهردار کردکوی، صبح امروز در گفتگو با خبرنگار رادکانا از اجرای کنسرت موسیقی سنتی به خوانندگی سالار عقیلی برای اولین بار در این شهرستان خبر داد.

کنسرت سالار عقیلی اوایل مهرماه در کردکوی برگزار می شود

به گزارش گلستان 24، علی اکبر بسطامی شهردار کردکوی، صبح امروز در گفتگو با خبرنگار رادکانا از اجرای کنسرت موسیقی سنتی به خوانندگی سالار عقیلی برای اولین بار در این شهرستان خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: در جلسه ای که شب گذشته با حضور سالار عقیلی خواننده محبوب کشور و خطیری مسئول شرکت مینا گل، در شهرداری کردکوی برگزار شد، مصوب شد که این خواننده جوان بهمراه ارکستر سمفونیک اصفهان، در اوایل مهرماه،به مدت 3 شب در این شهرستان اجرا داشته باشد.

بسطامی همچنین با اشاره به اینکه بخش اعظمی از درآمد این برنامه، به بیمارستان تخصصی قلب حضرت امیرالمومنین (ع) شهرستان کردکوی، به عنوان کمک برای خرید تجهیزات پزشکی اهدا می شود، اظهار امیدواری کرد، این برنامه با استقبال خوبی از سوی مردم برگزار شود.

وی با تأکید بر اینکه این کنسرت، یک کنسرت ملی میهنی است، از عموم مردم بالاخص سرمایه گذاران دعوت کرد در صورت تمایل از این برنامه حمایت کنند تا شاهد اجرای برنامه خوبی از این خواننده خوب شهرمان باشیم.

بسطامی در خاتمه از ساخت تمثال سالار عقیلی و نصب آن در بوستان مفاخر کردکوی واقع در پارک شهر خبر داد و گفت: سازمان زیبا سازی شهری با برنامه ریزی منسجم و گسترده ای قصد دارد با ایجاد تغییر فضا در پارک شهر کردکوی و تبدیل آن به بوستان مفاخر، این اقدام را به صورت ویژه دنبال کند.

لازم به ذکر است خطیری مسئول شرکت میناگل که خود از شهروندان شهر کردکوی می باشد مدتها پیگیر برگزاری این کنسرت در این شهرستان می باشد که تقریبا 50 درصد هزینه برگزاری این کنسرت به عهده شرکت تشریفات میناگل می باشد.

انتهای پیام/رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار