باز هم توهین یک روز نامه زنجیره ای به ارزشها؛

جمعی از خبرنگاران و رسانه های استان گلستان به درج کاریکاتور موهن در روزنامه آرمان امروز اعتراض کردند.

اعتراض خبرنگاران و رسانه های گلستانی به کاریکاتور موهن روزنامه آرمان امروز

به گزارش گلستان 24، در پی درج کاریکاتور موهن در روزرنامه آرمان به غواصان شهید موجی از اعتراضات مردمی و رسانه ای در اقصی نقاط کشور ایجاد شده است .

در استان گلستان نیز خبرنگاران و رسانه های مختلف طی تماس های تلفنی مراتب اعتراض خود را به این کاریکاتور موهن اعلام کرده اند .

در همین رابطه رضا جامی مدیر سایت اترک با تقبیح این اقدام روزنامه ارمان امروزگفت: نباید ارزشها و افتخارات مضحکه دست هنرمندنماها قرار بگیرد و اینطور با مفاخر مردم بازی کنند.

برخی دیگر از خبرنگاران نیز این اقدام را غیر حرفه ای و تقابل با جریان عظیم مردم که روز 26 خرداد به میدان بهارستان رفته بودند ، دانسته و آن را مورد ملامت قرار دادند.

گفتنی است روزنامه اصلاح طلب آرمان امروز(منتسب به هاشمی رفسنجانی )، طرحی را با عنوان غواصان قهرمان در صفحه آخر روز سه شنبه به چاپ رساند که با نگاهی به آن می توان برداشت های دیگری نیز داشت.

در نگاه اول به این اثر، غواصانی مشاهده می شوند که بال های برای آنها کشیده شده و در حال پرواز رو به بالا هستند. بدن های ورزیده و ماهیچه ای این 6 غواصی که در طرح آمده اند، نگاه هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

kary1

درست است لباس غواصی، تنگ است اما طراح در این زمینه دست به اغراق بیش از اندازه ای زده و گویی لباسی برتن ندارند و تنها با یک رنگ سیاه و خاکستری بدن آنها رنگ شده است.

 با نگاهی به لباس غواصان در زمان جنگ تحمیلی، کاملا شکل و اندازه لباس ها مشخص است.

اما نکته جالب دستان بسته غواصان است که به صورت ( X ) بر روی عورت آنان قرار گرفته است. این بخشی از طراحی مدل ماسونری و تقدیس شیطانیست که پس از رنسانس برای نمایش تقدس، از نمایش برهنگی استفاده کرده و با دست قسمت عورت پوشانده می شود و ابدا رنگ و بوی الهی ندارد.

حال با عبور از عدد به کار رفته 6 در طرح، حرف ایکس انگلیسی در آیین های فراماسونری و شیطان پرستی، نماد مقدسی است. یکی از این نماد ها در مصر باستان دو خط متقاطع (شبیه به حرف X) است که درآموزه های شیطانی مصریان نماد خضوع، بندگی و پرستش شیطان ، و ظهور اوست.

kary2

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار