آن سبوبشکست و آن پیمانه ریخت...

این رسانه‌ها در طی روزهای اخیر با استناد به صحبت‌های وزیر کشور درصدد ایجاد شبهه در انتخابات پیش رو بودند اما امروز در با تغییر موضع حاضر به قبول کردن صحبت‌های صریح و روشن وزیر در این خصوص نیستند.

جیغ بنفش رسانه های اصلاح طلب بر سر وزیر کشور

به گزارش گلستان 24، رسانه های اصلاح طلب که تا چند روز پیش شانتاژ  رسانه ای  گسترده ای را درباره صحبتهای وزیرکشور درمورد پولهای کثیف به راه انداخته بودند، امروز در تیترهایی عجیب سخنان روز گذشته رحمانی فضلی در مجلس را مورد تشکیک قرار دادند.

این رسانه ها که تا پیش از این،ازصحبتهای رحمانی فضلی به عنوان اهرم فشار علیه مجلس استفاده کرده و قصد داشتند از این مسئله سوء استفاده کنند، با سخنان روزگذشته رحمانی فضلی در مجلس به هم ریختند و امروز با تیترهایی عجیب  از وزیر کشور دولت اعتدال که تا 24ساعت پیش قهرمانشان به شمار می رفت ، انتقاد کردند. 

روزنامه آرمان که طی چند روز گذشته صفحات اول خود را پس از مدتها از خانواده هاشمی رفسنجانی به سمت رحمانی وزیر کشور سوق داده بود،امروز کاریکاتور رحمانی فضلی را در صفحه نخست به چاپ رساند.

روزنامه تندرو شرق نیز پس از آنکه بازی تعریف شده را به هردلیل به از هم پاشیده یافت،وزیر کشور دولت روحانی را متهم به عقب نشینی علنی از صحبتهای روزگذشته خود کرد.

روزنامه های اصلاح طلب آفتاب، ابتکار و فرهیختگان هم با تشکیک در صحبتهای رحمانی فضلی صحبتهای روز گذشته وی را نادرست و عقب نشینی تلقی کردند.

وزیرکشورروز گذشته در توضیح سخنان خود درباره پولهای کثیف اعلام کرده بود:سخنان بنده در خصوص پولهای کثیف ناقص وتحریف شده در رسانه ها نقل شد.

رحمانی فضلی تاکید کرد:عرض بنده این بود که گردش پولهای کثیف ناشی از قاچاق موادمخدربه هر حوزه ای ازجمله سیاسی وارد شود امری خطرناک است.

عناوین اخبار روزنامه فرهیختگان در روز دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 :

 


واکنش روزنامه های اصلاح طلب و استفاده گزینشی آنان از صحبتهای وی به نوعی متهم کردن وزیر کشور به دروغگویی است،چرا که آنها صحبتهای قبلی  رحمانی فضلی درباره پولهای کثیف را امری اثبات شده می دانند، وسخنان دیروز وی را در تناقض با سخنان پیشین ارزیابی کردند.
 

ارسال نظر

آخرین اخبار