عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: شکایت علیه یک رسانه برازنده و شایسته یک مدیر نیست.

شکایت علیه یک رسانه برازنده یک مدیر نیست

به گزارش گلستان 24، علی کلاتی عضو شورای اسلامی شهر گرگان بعد از ظهر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان در خصوص مطلب منتشر شده در یکی از رسانه‎های محلی استان گلستان با عنوان " گرگان شهردار ندارد " و طرح شکایت شورای اسلامی شهر گرگان و شهرداری گرگان علیه این رسانه، اظهارکرد: من در کمیسیون اداری و مالی حضور داشتم و این نامه را به امضای رئیس شورا دیدم اما در آن جلسه چیزی نگفتم.

وی ادامه داد: فردای آن روز پیگیر موضوع شدم و از رئیس شورا در این خصوص سئوال پرسیدم که آیا علیه این رسانه شکایتی را تنظیم کرده‎اید؟، وی هم با تایید این موضوع به من گفت که به اتفاق آقای شهردار از این رسانه شکایت کردیم.

عضو با سابقه شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: من به رئیس شورا گفتم که شما از جایگاه رئیس شورا نمی‎توانستید شکایت کنید چون باید از شورا مصوبه می‎گرفتید اما شهردار در این خصوص مختار و آزاد است.

کلاتی تاکید کرد: این یک تخلف درون تشکیلاتی است که بدون مصوبه شورا، شکایتی را علیه این رسانه انجام داده است.

وی گفت: نشریات باید منعکس‌کننده واقعیت‎های جامعه باشند چون مطبوعات آینه هستند.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: اما خودم پسندیده و شایسته نمی‎دانم که یک مدیر در چنین شرایطی بخواهد از یک نشریه شکایتی را مطرح کند.

کلاتی تاکید کرد: این حرکت یک نوع قدرت‎نمایی است و به طریقی این مسئول می‎خواهد با طرح شکایت زهر‌چشمی را از یک رسانه و یا یک خبرنگار بگیرد.

وی متذکر شد: می‎توانستند با مدیر آن رسانه مذاکره‎ای را انجام دهد و اگر مدیر نشریه متوجه اشتباه خودش می‎شد در شماره بعد مطالبش را منعکس می‎کرد.

کلاتی بیان کرد: من گمان نکنم چنین صحبتی هم انجام شده باشد و این حرکت را انجام دادند که به نظر من برازنده و شایسته یک مدیر نیست. / فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار