پروژه مشترک رادیو فردا با مجله زنان امروز؛

رادیو فردا که یکی از بنگاه های تبلیغاتی در خصوص مسائل مختلف جهت جوسازی سیاسی در ایران است این بار چتر حمایت خود را در رواج ازدواج سفید در ایران، با قالب حمایت از ماهنامه زنان امروز در خصوص دلایل و خواسته های زنان عنوان می نماید.

هم نوایی رادیو فردا با مجله زنان امروز در حمایت از ازدواج سفید!

به گزارش گلستان 24، پس از رادیو زمانه که مسئولیت القای مسائل غیر اخلاقی و عادی سازی آنها را به مخاطبان خود دارد اکنون رادیو فردا در اقدامی هماهنگ به نشر اکاذیب در خصوص ازدواج سفید با قالبی پوششی پرداخته است.این پوشش همان مطرح نمودن خواسته های زنان در زمینه موضوع ورزش و استادیوم ورزشی است.

همین تبلیغات رسانه ای و جریان سازی ها باعث میشود که در ماهنامه زنان امروز به مسئله ازدواج سفید بپردازند و در این زمینه مطلبی نوشته شود و به نوعی این موضوع را که ترویج فساد و بی بندوباری اخلاقی را بدنبال دارد را در جامعه عادی سازی نماید.سرانجام با توقیف این ماهنامه موضوع به حاشیه فرستاده می شود.

اما رادیو فردا در اقدامی تازه همچنان پیگیری خود را در زمینه این پدیده غیر اخلاقی ادامه میدهد.ازدواج سفید از موارد غیر اخلاقی است که نه تنها توسط این شبکه های معاند و نه در فضای مجازی بلکه به مطبوعات هم رسیده بود که خوشبختانه مسئولین از نشر و ادامه این موضوع مطلع و آن را توقیف نمودند.

Capture22222
ناگفته نماند که این ماهنامه اولین باری نیست که با نشر چنین مطالبی بر خلاف عرف اسلامی جامعه چنین جوسازی هایی را رسانه ای می نماید.البته نقش رادیو فردا در این خصوص علاوه بر تبلیغات و حمایت از ماهنامه خاطی عادی نشان دادن اوضاع و بی تقصیر بودن این ماهنامه را در دستور کار خود دارد.به طوری که به مخاطبالقا نماید ازدواج سفید پدیده ای عادی در جامعه ایران است و نیازی به برخورد قانونی با این ماهنامه نبوده است.


همچنین در گزارش رادیو فردا تلاش می شود حرف ها و جریان سازی های معاندان از زبان زنان و در غالب های مختلف بیان شود و در حاشیه متن به موضوع مورد نظر بپردازند.


همچنین موضوع دیگر بحث کلیشه ای حقوق زنان است که تنها در حد گفتن حرفی برای گفتن همیشه در گزارش‌ها آنها وجود دارد تا با این روش باز هم به مخاطبان خود این موضوع را القاء نمایند که در ایران رعایت حقوق زنان مشکل دارد.نکته دیگر در خصوص سردبیر ماهنامه فوق است، شهلا شرکت مدیر مسئول این ماهنامه در پی اقدامات جریان ساز خود حتی از سوی معاندان موفق به دریافت جایزه «شجاعت در روزنامه‌نگاری» سال ۲۰۰۵ شده است.

 

Capture1222233

 

ارسال نظر

آخرین اخبار