طی حکمی از سوی محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، حسین پیش قدم به عنوان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان منصوب شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان منصوب شد

به گزارش گلستان 24، پیش قدم متولد سال 1350 در تهران و دانش آموخته رشته کشاورزی در مقطع ارشد با گرایش زراعت و اصلاح نباتات است.

از جمله سوابق رییس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان می توان به کارشناس سرشماری کشاورزی استان گیلان، کارشناس مسئول سرشماری عمومی نفوس مسکن تهران و کارشناس دفتر پژوهشی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به مدت حدود هشت سال اشاره کرد.

وی پیش از این به عنوان رییس گروه تخصیص و ابلاغ امور هماهنگی، تلفیق برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی مشغول فعالیت بوده است.

پیش قدم در گفت و گویی، برقراری انضباط مالی در مجموعه دستگاه های اجرایی، هماهنگی و راهبری نظام برنامه ریزی استانی در ذیل نظام کشور و آمایش سرزمین و تدوین برنامه های آمایش سرزمینی گلستان را از جمله دیدگاههای اولویت دار خود پس از تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی در استان اعلام کرد.

گفته می شود معارفه رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان هفته جاری با حضور فرهاد دژپسند معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور برگزار خواهد شد.

گفتنی است دولت گذشته با انحلال سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، تشکیلات استانی آن را در قالب معاون برنامه ریزی و بودجه استانداریها فعال کرد.

گفته می شود قرار است به جای معاونت برنامه ریزی و بودجه کنونی در استانداریها تشکیلات دیگری با رویکرد اقتصادی و سرمایه گذاری در سطح معاون استاندار فعال شود./ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار