با حکم رئیس بنیاد شهید و معاون رئیس جمهور؛

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی محمدعلی طالع زاری را به سمت معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان منصوب کرد.

محمد علی طالع زاری معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان منصوب شد

به گزارش گلستان 24، متن حکم حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی به این شرح است:

جناب آقای محمدعلی طالع زاری

با سلام

بنا به پیشنهاد مدیر کل محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان و نظر به تعهد، شایستگی، تجارب ارزنده و علاقمندی شما به جامعه ایثارگری، جناب عالی را به سمت معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان منصوب می‌نمایم.

بدون شک ایثارگران گرانقدر و خانواده معظم آن‌ها، پشتوانه‌های مستحکم انقلاب اسلامی، طلایه داران عرصه‌های دفاع مقدس و حامیان حاضر در همه صحنه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشند.

خدمت به این عزیزان بنا به فرمایش حضرت امام راحل(ره) خدمت به نبی اکرم(ص) است و به فرموده مقام معظم رهبری تکریم شهیدان تکریم ایثار و اخلاص است، تکریم دل‌های نورانی و جانهای لبریز از صفا و نورانیت است.

امید است با سرلوحه قرار دادن اصول حاکم بر دولت تدبیر و امید و در جهت تعالی مادی و معنوی کشور، با بسیج تمام امکانات و سرمایه‌های های سازمان، با رویکردی فرهنگی تلاش مضاعفی را برای خدمت به بهترین بندگان خدا در ابعاد مادی و معنوی، تبیین حق عظیم شهدا و ایثارگران، آکندن عطر شهادت در کل جامعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نحو احسن به کار گیرید.

توفیق جناب عالی را در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه ایزد متعال خواستارم.

سیدمحمدعلی شهیدی

 

گفتنی است محمد علی طالع زاری ، مفتخر به کسب لوح سپاس تلاشگر نمونه (خادم نمونه فرهنگی ) از شورای فرهنگی عمومی استان با امضاء نماینده محترم ولی فقیه و استاندار ، معاون نمونه کشوری ، دو بار کارمند نمونه ، تلاشگر فرهنگی در عرصه های متعدد فرهنگی و اجتماعی و به خصوص با طراحی سایتهای شهدا و سامانه های اطلاع رسانی و نرم افزارهای شهدا ازجمله اندرویدی مخصوص گوشی های همراه ، و حضور فعال در نمایشگاه ها و مراسمات ، ارائه یافته های پژوهشی و علمی در دانشگاهها توانسته است در حوزه ایثار و شهادت با نگاه نو و خلاقانه کارهای بسیاری را انجام داده است

قابل ذکر است که در راستای کوچک سازی دولت دو معاونت بنیاد شهید (معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی و معاونت فرهنگی با یکدیگر ادغام شده اند ) ادغام و یک معاونت جدید تشکیل شده است

گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار