سال ولی عصر(عج)1400

در آستانه حلول سال نو شمسی 1400 و بهار پرطراوت - که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید معادگونه حیات طبیعت است- هستیم.صرف نظر از تمام تحلیل های مادی حاکم بر فضای سال آینده و پیش روی کشور و جهان؛باید گفت که «سالی که نکوست از بهارش پیداست».

نوسده و شروع قرن پانزدهم با نام حضرت ولی عصر(عج)/ حضرت ولی عصر(عج) و انتخابات 1400

به گزارش گلستان ۲۴؛ دکتر بیارجمندی طی یادداشتی نوشت: سال ۱۴۰۰ای  که با ولادت امام زمان (عج) و جشن نیمه شعبان در ۹ فروردین 1400 آغاز و با جشن نیمه شعبان در ۲۷ اسفند1400 پایان می پذیرد و به تعبیر اهل معرفت این رخداد ؛ این سال را به سال حضرت ولی عصر(عج) مزین نموده است و بعض اولیاء اللّه نگاه عمیق تری ارائه نموده اند که این سال گذار 1400 ،یکسال تمام برای ورود به نوسده و شروع قرن پانزدهم به نام حضرت ولی عصر(عج) است! و ازینرو شاید برای هیچ یک از مخاطبین این یادداشت که در حال خواندن این وجیزه هستند،دیگر چنین فرصتی برای ورود مهدوی به این نوسده تاریخی فراهم نشود.

نوسده ای که  شروعش بر پایان یافتن قرن چهاردهم در پایان سال ۱۴۰۰ (نیمه شعبان در ۲۷ اسفند۱۴۰۰)و آغاز قرن پانزدهم در آغاز سال ۱۴۰۱ (روز اول نخستین قرن هجری شمسی، جمعه یکم فروردین)اشاره دارد!بنابراین دیگر باید گفت که «نوسده ای که نکوست از بهارش پیداست».

با این اوصاف و این آیه برای اهل معرفت؛این سال پر از نشان و نشانه ها خواهد بود که گرفتن تمام این نشانه ها و بسط دادن آن در جامعه ایرانی-اسلامی- که در آغازین سالهای گام دوم انقلاب اسلامی هستند- دستیابی «به آرمان بزرگش که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمیٰ (ارواحنافداه) هست» نزدیک تر خواهد نمود.

سال ۱۴۰۰ از همان آغازین لحظات آن بوی حضرت ولی عصر(عج) خواهد گرفت و این سال تمام توجهات داخلی و خارجی به آن معطوف خواهد شد و غالب برنامه های اجتماعی و فرهنگی کشور و انتخاب های فردی و جمعی و در راس آن انتخابات ۱۴۰۰ رنگ و بوی «ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمیٰ (ارواحنافداه) »خواهد گرفت.

البته این ساده اندیشی خواهد بود که دشمنان سخت گیر و کینه توز خارجی و داخلی ظهور و حضرت ولی عصر(عج) سکوت خواهند کرد و دست به هیچ اقدامی نخواهند زد! آنان که در مقدمات این سال و خرداد ۱۴۰۰ اخلال می کنند و پس از پیروزی سرنوشت ساز برای دستیابی « ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمیٰ (ارواحنافداه) »؛فتنه و فتنه انگیزی نخواهند کرد!

از مستکبران بیدادگر سوار بر شبکه دجال تک چشم شبکه های اجتماعی که جریان دروغ و تحریف را رهبری می کنند تا کسان داخلی که با ادعای موافقت با حضرت ولی عصر(عج) و منتظران آن حضرت سوار بر سراب بهار و بهاری ها می شوند تا  آرزوها و هوسهای شیطانی خود را ارضا کنند!

جبهه عظیم داخلی و خارجی انقلاب اسلامی ازهم اکنون بزرگترین آمادگی و صف آرای تاریخی و تاریخ ساز را تحت زعامت امام خامنه ای را در خود ایجاد و با آغاز سال ۱۴۰۰ بزرگترین نهضت اجتماعی مهدوی را برای ورود به نوسده و شروع قرن پانزدهم به نام حضرت ولی عصر(عج) را رقم خواهند زد.ان شاء الله

 

ارسال نظر

آخرین اخبار