رئیس هیئت نظارت بر انتخابات گلستان با اشاره به عدم احراز و ردصلاحیت تعدادی از کاندیداها گفت: این افراد می‌توانند از ۸ صبح تا ۴ بعدازظهر روز ۲۲ تا ۲۶ دیماه برای ارائه شکایت به مکان‌‌هایی که مشخص شده است، مراجعه کنند.

مهلت ۵ روزه برای شکایت کاندیداهای ردصلاحیت شده

به گزارش گلستان ۲۴؛ حمیدرضا بهمنی‌نژاد شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: امروز آخرین مهلت 20 روزه بررسی صلاحیت کاندیدادهای ثبت نام شده و افرادی است که در هیئت‌های اجرایی به هر دلیلی رد صلاحیت شدند.

وی افزود: تا پایان وقت امروز شورای نگهبان نتیجه را به کاندیداها اعلام می‌کند و از فردا نیز داوطلبانی که به هر دلیلی عدم احراز یا رد صلاحیت شدند طبق قانون فرصت 5 روزه دارند که شکایت خود را اعلام کنند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان گفت: این افراد می‌توانند از 8 صبح تا  4 بعدازظهر  روز 22 تا 26 دیماه برای ارائه شکایت به مکان‌‌هایی که مشخص شده است، مراجعه کنند.

وی بیان داشت: شورای نگهبان دو مکان را برای طرح شکایت این افراد پیش‌بینی کرده است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان گفت: این افراد می‌توانند به دفاتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان‌ها مراجعه کنند که در استان گلستان این دفتر در خیابان 5 آذر گرگان واقع شده است.

وی افزود: شورای نگهبان در تهران مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی را مشخص کرده که اگر کاندیدایی قصد شکایت به هیئت نظارت مرکزی داشت بتواند شکایت خود را طرح کند.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار