در پی اعتراض مردم خمین به اجرای کنسرت انجام شد؛

مردم شهرستان خمین در اعتراض به اجرای کنسرت در قالب جشن بزرگ رمضان که قرار است امروز برگزار شود جلوی فرمانداری شهرستان تجمع کردند.

لغو برنامه تقلید صدا و طنز قارنلی در جشن رمضان خمین ! + تصاویر

به گزارش گلستان 24، مردم با بصیرت و فهیم شهرستان خمین در پی اجرای کنسرت موسیقی در قالب جشن بزرگ رمضان که قرار است امشب، در شب اول ماه مبارک رمضان و همچنین همزمان با ورود ۲۷۵ شهید گلگون کفن به کشورمان برگزار شود در جلوی فرمانداری شهرستان خمین تجمع کردند و با سردادن شعارهایی از قبیل " شهر امام امت، موسیقی حرام است" ، "استقبال از شهیدان با قرآن با قرآن" ، " استقبال از رمضان با قرآن با قرآن" ، "مسئول بی بصیرت، خجالت، خجالت" ، "این حرکت از مسئولین بعید است، بعید است" ، "کنسرت موسیقی از آلات شیطان است" نه سازش، نه تسلیم ، سید علی ما هستیم" ، "مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل" خواهان لغو این برنامه شدند.

در بنر تبلیغات این مراسم از برخی از دستگاه‌های دولتی نام برده شده اما آنها اظهار بی اطلاعی کردند در حالی که چند روز است این بنرها در معرض دید مردم بوده و هنوز مجوز دادن به کنسرت علیرضا روزگار در هاله‌ای از ابهام است.

مردم شهرستان خمین با دغدغه‌ اینکه شهرستان خمین، شهر حزب الله ، شهر امام خمینی(ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و شهر هزار شهید است و همچنین با در دست داشتن بنرهای با نوشته‌هایی از جمله: "استقبال از شهیدان با قرآن نه با کنسرت موسیقی" ، "قرآن زیبنده ماه رمضان است نه..." ، " شهدا شرمنده‌ایم " و ... از مسئولین خواستند که این برنامه‌ها در این شهرستان اجرا نشود و مجوزی برای برگزاری آنها صادر نشود.

حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه شهرستان خمین با تقدیر از بصیرت و هوشیاری مردم شهرستان خمین گفت: اجرای این برنامه‌ها باید با هماهنگی مسئولین شهرستان برگزار شود.

وی افزود:وزارت ارشاد باید بداند که با اجرای موسیقی و رقاصی مردم شاد نمی‌شوند چرا که در قرآن کریم آمده است با ذکر خداوند دلها آرام می‌گیرد پس باید وزارت ارشاد برای این موضوع چاره‌ای بیاندیشد و  این مسئله را حل کند.

 انتهای پیام/خمین نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار