با حکم استاندار گلستان

علی مرگدری سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‎ای گلستان معرفی و منصوب شد.

‌مرگدری ‌ ‌سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی گلستان منصوب شد

به گزارش گلستان 24، با حکم حسن صادقلو استاندار گلستان عصر امروز در چهارمین جلسه شورای اداری گلستان علی مرگدری سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‎ای گلستان معرفی و منصوب شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‎ای گلستان از تهیه و تدوین سند آمایش استان خبر داد و گفت: سند دستگاهی، سند بخشی، سند جامع 1404، سند آمایش منطقه یک بین سه استان شمالی حول هفت محور تهیه و تفاهم شد.

به گفته مرگدری؛ نظریه پایه استان گلستان برای افق 1414 تدوین شده است.

وی از شناسایی 157 فعالیت محوری در استان گلستان اشاره کرد و گفت: از این تعداد 57 عنوان استخراج شده که شالوده حرکت استان در برنامه ششم و هفتم خواهد بود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‎ای گلستان در خصوص زیرساخت‎های ساترا و سیمابر استان اظهار کرد: استان گلستان در این زمینه جزو استان‎های برتر کشور شناخته شده است.

مرگدری با بیان اینکه همدلی و همزبانی باعث پیشرفت می‎شود، ابراز امیدواری کرد در سایه تعامل بین دستگاهی، مسئولان و دست اندرکاران منشاء خیر و خدمت برای مردم باشند.

جلسه تودیع و دو معارفه جدید در استان گلستان با حضور محمدرضا واعظ مهدوی معاون توسعه علمی و فرهنگ سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، محمدخان رئیس امور هماهنگی و تلفیق برنامه و بودجه، حسن صادقلو استاندار گلستان برگزار شد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار