مدیرکل زندان‌های استان گلستان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، جشن گلریزان برای آزادی زندانیان در استان گلستان برگزار می‌شود.

جشن گلریزان برای آزادی زندانیان در گنبد برگزار می شود

به گزارش گلستان 24، محمود امینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: همزمان با ماه مبارک رمضان، جشن گلریزان در دو شهر گرگان ۲۳ تیر و در شهرستان گنبدکاووس ۱۳ تیر برگزار می‌شود.

وی افزود: در جشن گلریزان ماه مبارک رمضان سال گذشته ۲۰۰ میلیون تومان توسط خیران جمع‌آوری شد و با پرداخت ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در مجموع سال گذشته ۱۶۴ نفر از جرائم غیرعمد آزاد شدند.

مدیرکل زندان‌های استان گلستان تصریح کرد: در سه ماهه نخست سال ۹۴، ۵۴ نفر از متهمان جرائم غیرعمد توسط ستاد دیه اداره کل زندانهای استان گلستان آزاد شدند.

امینی گفت: هم‌اکنون ۳۱۹ نفر با جرائم غیرعمد وجود دارد که برای آزادی این زندانیان ۱۴ میلیارد تومان نیاز است که امیدواریم با برگزاری این دو جشنواره بتوانیم همه یا تعدادی از این افراد را به آغوش خانواده بازگردانیم.

وی اظهار داشت: از خیران استان گلستان جهت شرکت در این دو جشن گلریزان دعوت می شود و افراد می توانند به ستاد دیه استان گلستان نیز مراجعه کنند.

مدیرکل زندان‌های استان گلستان افزود: ستاد دیه تنها نهاد مردمی است که عهده‌دار آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در کشور است و امیدواریم با کمک خیران بتوانیم شمار زیادی از زندانیان جرائم غیرعمد را به خانواده‌های خود بازگردانیم./تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار