لزوم حضور پزشک مقیم در بیمارستانها؛

از ظهر روز پنجشنبه تا ساعت 10 صبح امروز 6 تیر ماه بیمارستان 5 آذر گرگان به علت نداشتن پزشک شاهد سرگردانی بیماران خود بود.

سرگردانی بیماران بیمارستان 5 آذر گرگان / 48 ساعت از پزشک خبری نبود !

به گزارش گلستان 24، علیرغم گفته های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گلستان مبنی بر اینکه بیمارستان های دولتی ما شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل پزشک دارد اما در 48 ساعت گذشته بیمارستان 5 آذر وضعیت مطلوبی نداشت.

طی مشاهدات عینی خبرنگار ما از ظهر روز پنجشنبه 4 تیرماه تا صبح امروز ساعت 10 پزشک بر سر بیماران خود حضور نیافته است و تعدا زیادی از بیماران که فقط منتظر یک ویزیت پزشک و دستور گرفتن برای مصرف دارو بودند ، مجبور شدند در این ایام گرم و طاقت فرسا و ماه مبارک رمضان در بیمارستان بمانند.

تعداد زیادی از همراهان بیماران نیز به دلیل داشتن روزه و سختی آب و هوا در شرایط نامناسب به دیدار بمیاران خود رفته و از این بلاتکلیفی و نیامدن پزشک گله مند بودند .

صبح امروز نیز گویا تعدادی از بچه های حراست به بیماران مراجعه کرده و گفتند اگر شکایتی از وضع فوق دارند به حراست گزارش کنند .

به هر حال خوب است مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گلستان و البته پزشکان محترم در این ایام گرم و طاقت فرسا و در روزهایی که به تعطیلات می خورد در کنار بیماران حضور یافته تا بلکه اندکی از تالمات بیمار و همراهان کم شود.

مرکز آموزشی درمانی 5 آذر در سال 1310 ساخته شده و در خیابان 5 اذر گرگان مرکز استان گلستان قرار دارد و با 400 تختخواب بزرگترین مرکز درمانی جراحی در استان گلستان می باشد.

گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار