رئیس سازمان دانش آموزی استان گلستان گفت: امسال با توجه به همزمانی فصل تابستان و ماه مبارک رمضان، طرح اعتکاف رمضانی برای دانش‌آموزان استان گلستان اجرا می‌شود.

طرح اعتکاف رمضانی برای دانش‌آموزان در گلستان اجرا می‌شود

به گزارش گلستان 24، سید خلیل حسینی  اظهار داشت: امسال طرح اعتکاف رمضانی را در سطح استان برای دانش آموزان اجرا خواهیم کرد و علاقمندان می‌توانند بدون محدودیت در برنامه‌های متنوع این طرح مشارکت کنند.

وی افزود: در طرح اعتکاف رمضانی در مرکز استان گلستان 2 پایگاه و در هر شهرستان حداقل یک پایگاه برای اعتکاف دانش آموزان دایر خواهد شد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان گلستان با اشاره به دیگر برنامه های اوقات فراغت دانش اموزان تصریح کرد: کلاس‌های مهارتی امسال با نگاه آسیب‌شناسی در سطح استان گلستان اجرا می‌شود و دانش‌آموزان و خانواده‌ها می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

حسینی گفت: این کارگاه‌ها در سه مرحله برگزار می‌شود که مرحله نخست در ایام تابستان برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان گواهینامه مهارتی دریافت می‌کنند.

وی اظهار داشت: برگزاری کلاس‌های موسیقی، قرآن، خیاطی، نقاشی، نویسندگی و دیگر فعالیت‌های ادبی و هنری از دیگر برنامه‌ها برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان استان گلستان است.

رئیس سازمان دانش آموزی استان گلستان افزود: سازمان دانش‌آموزی وظیفه تربیت اجتماعی دانش‌آموزان را برعهده دارد که براین اساس یکی از شاخص‌های آن غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان است که فصل تابستان بهترین فرصت برای بهره‌گیری از این موقعیت است.

حسینی افزود: سازمان دانش آموزی در این راستا کلاس‌ها و دوره‌های مهارتی و تشکیلاتی را برای دانش آموزان استان گلستان برگزار می‌کند./تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار