ضیافت افطار ستاد مردمی "بانوان پیرو بهترین مادر دنیا" علی آبادکتول در جنگل کبودوال برگزار شد.

ضیافت افطار "بانوان پیرو بهترین مادر دنیا" در کبودوال+ تصاویر

به گزارش گلستان 24 ، این ضیافت افطار به مناسب ایام ماه مبارک رمضان به میزبانی بانوان فعالان فرهنگی جبهه مردمی انقلاب علی آبادکتول و با حضور جمعی بانوان فعال این عرصه در شهرهای فاضل آباد، خان ببین و دلند برگزار شد.

سمیه امیری دبیر اجرایی ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان علی آبادکتول درباره این برنامه به خبرنگار ما گفت: هدف از برگزاری این مراسم ترویج فرهنگ حضور نیروهای انقلابی در تفرجگاه ها و بهرمندی از این فضا بوده بود که خوشبختانه با استقبال بانوان مواجه شد.

وی با اشاره به لزوم برگزاری چنین مراسماتی اظهار کرد: حضور بانوان فعال فرهنگی و محجبه در مراکز تفرحی و طبیعت نهادینه کردن این پیام است که "حجاب، مصونیت است نه محدودیت".

فاطمه برزگری از فعالان فرهنگی علی آبادکتول در حاشیه برگزاری این ضیافت گفت: برگزاری مراسم افطاری در جنگل کبودوال اتفاق خوب و ارزشمندی بود و لازم است بیشتر به چنین برنامه هایی پرداخته شود.

وی حضور بانوان محجبه در اجتماع را نوعی امر به معروف غیر مستقیم دانست و گفت: بطور مثال در حاشیه همین برنامه چندین خانم بد حجاب را مشاهده کردیم که با تاثیر پذیری از جمع ما، پوشش خود را در محوطه اصلاح کردند.

فاطمه حسینی یکی دیگر از فعالان شهرستان نیز بیان کرد: حضور بانوان با حجاب در تفرجگاه ها خود یک حرکت فرهنگی بزرگ است که امیدواریم تداوم یابد.

صدیقه قربانی نیز در این باره گفت: در فاصله زمانی که ما در جنگل حضور داشتیم چندخانم سراغمان آمدند و از علت حضورمان در جنگل سوال کردند و وقتی ما علت را استفاده از فضای تفریحی و طبیعت جنگل بیان کردیم، برایشان جالب بود.

انتهای پیام/ زرین نامه

 

ارسال نظر

آخرین اخبار