دکتر غلامرضا منتظری:

همه باید در تلاش باشند که اندیشه ناب امام (ره) خیلی شفاف و روشن به نسل های آینده انتقال پیدا کند. اگر در این میان بر اساس برداشت ها شخصی خودمان چیزهایی را به امام نسبت دهیم، آرام آرام در برداشت ها و مفاهیم انحراف بوجود می آید.

اندیشه ناب امام(ره) را شفاف و روشن به نسل آینده انتقال دهیم

دکتر غلامرضا منتظری، مدیر سابق اداره ارشاد استان، با اعتقاد به این که ما باید بپذیریم که حضرت امام به عنوان یک الگو و مدل شایسته زیستن در عصر حاضر هستند و انقلاب اسلامی با امام معنا پیدا می کند، می گوید: به تعبیر مقام معظم رهبری، انقلاب، بی نام امام (ره) معنا ندارد. از آن جایی کی امام (ره) یک مدل و الگو است، همه باید در تلاش باشند که اندیشه ناب امام (ره) خیلی شفاف و روشن به نسل های آینده انتقال پیدا کند. اگر در این میان بر اساس برداشت ها شخصی خودمان چیزهایی را به امام نسبت دهیم، آرام آرام در برداشت ها و مفاهیم انحراف بوجود می آید.

 

وی معتقد است که مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود در سالگرد ارتحال امام (ره) خواستند که به متفکران، دلسوزان نظام و مردم عزیز یک یادآوری مجدد کنند که از این میراث ارزشمند حضرت امام پاسدای کنند.

 

دکتر منتظری تحریف شخصیت امام

دکترمنتظری می گوید: معمولا در طول تاریخ اندیشه های چهره ها و شخصیت های برجسته از سوی مخالفان و معاندان ممکن است مورد تحریف و تغییر قرار گیرد. لذا معظم له خواستند از این آسیب های احتمالی پیشگیری کنند.

 

وی می گوید: مقام معظم رهبری خواستند در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)  اصول اساسی اندیشه امام و منظومه فکر ایشان  را  یک بار دیگر برای همگان مرور کنند و نکات کلیدی تر را با اولویت مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند. ایشان تاکید کردند که کسی اجازه ندارد بر حسب برداشت شخصی خودش آن را به امام (ره) منسوب کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار