تنها مرکز تخصصی قلب استان گلستان 4 ماه است که دستگاه آنژیوگرافی ندارد و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی با بی تفاوتی نسبت به خطراتی که جان بیماران قلبی را تهدید می کند از توضیح دادن در رابطه با این موضوع خودداری می کنند.

نمک پاشی "نمکی" به زخم بیماران قلبی کردکوی/ وزیر بهداشت چشم‌هایش را به روی مشکلات تنها بیمارستان قلب گلستان بست

به گزارش گلستان 24، تنها مرکز تخصصی قلب استان گلستان 4 ماه است که دستگاه آنژیوگرافی ندارد و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی با بی تفاوتی نسبت به خطراتی که جان بیماران قلبی را تهدید می کند از توضیح دادن در رابطه با این موضوع خودداری می کنند.

بعد از کش و قوس های فراوان، پیمانکار بخش خصوصی که برای خرید دستگاه آنژیوگرافی بیش از دو سال پیش ارز دولتی دریافت کرده بود خبر از خرید دستگاه جدید آنژیوگرافی داد، دستگاهی که وزارت بهداشت آن را تایید نکرد و آن را بازسازی شده اعلام کرد.

حالا با نصب دستگاه جدید آنژیوگرافی هر هفته یک قسمت این دستگاه بازسازی شده دچار عیب و ایراد می شود و بیماران منتظر دچار بلاتکلیفی می شوند.

 وقت آن آن رسیده است که دکتر علی سلامت ( شرکت طرف قرارداد با دانشگاه علوم پزشکی گلستان) بابت قصور صورت گرفته و ظلمی که در حق بیماران قلب  گلستانی کرده  پاسخگو باشد.

انتظار می رفت نمکی وزیر بهداشت با سفر به گلستان حداقل سری به این مرکز بزند و به مشکلات آن رسیدگی کند اما این اتفاق رخ نداد و حتی وی حاضر نشد به سوالات خبرنگاران در این زمینه پاسخ دهد.

نمکی برای افتتاح بیمارستان 64 تختخوابی مراوه تپه به شرق گلستان سفر کرده بود افتتاحی که در روزهای پایانی عمر دولت به عملکرد این وزارت خانه اضافه شود و جای تاسف دارد که  وزیر بهداشت بدون اهمیت دادن به تجهیزات یک بیمارستان حیاتی دیگر در غرب استان، گلستان را ترک کرد.

اینکه امید داشته باشیم گلایه ها از عملکرد ضعیف فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان به گوش مدیران بالا دستی وی برسد امیدی واهی است چراکه ضعف مدیریتی حوزه بهداشت و درمان ریشه ای و به اصل وزارت بهداشت بر می گردد.

امید است در  دولت جدید  ضعف های نظارتی در حوزه بهداشت و درمان بررسی و با افرادی که سلامت مردم را بازیچه دست خود کرده اند برخورد شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار