فرماندار مینودشت :

فرماندار مینودشت گفت: پایین آمدن سطح رعایت شیوه‌نامه بهداشتی توسط مردم باعث افزایش آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان شده است.

 پایین آمدن سطح رعایت شیوه‌نامه بهداشتی موجب شیوع آن شد

به گزارش خبرنگار گلستان 24 ، سید ابوالفضل حسینی‌نیا اظهار کرد: پایین آمدن سطح رعایت شیوه‌نامه بهداشتی توسط مردم، کاهش ملموس استفاده نکردن از ماسک در مکان‌های عمومی و تجمع گردشگران در تفرجگاه‌ها باعث افزایش آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان شده است.

وی افزود: از روز گذشته برای چهارمین بار در طول ۱۶ ماه گذشته وضعیت کرونایی مینودشت قرمز اعلام شد که گذر از این بحران همکاری بیش از پیش مردم برای رعایت شیوه‌نامه بهداشتی ستاد کرونا را می‌طلبد زیرا تا زمانی که مردم نخواهند هیچ کس نمی‌تواند آنان را مجبور به استفاده از ماسک کند.

حسینی نیا با اشاره به وجود تعداد زیادی روستا در مسیر تفرجگاه‌های جنگلی مینودشت، اضافه کرد: جاده‌های جنگلی این شهرستان محل عبور روستاییان است و امکان بستن کامل ورودی تفرجگاه‌ها وجود ندارد لذا از مردم می خواهیم تا بهبود شرایط کرونایی به این مکان‌های تفریحی نروند.

فرماندار مینودشت ادامه داد: دستورالعمل‌های مربوط به وضعیت قرمز ابلاغی ستاد کرونا از جمله تعطیلی فعالیت تمام گروه‌های شغلی به غیر از گروه یک مانند تالارها و رستوران‌ها و محدودیت تردد با نظارت کامل گشت‌های مشترک در این شهرستان اعمال می‌شود.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار