رماندار ویژه گنبدکاووس گفت: عید قربان در پیش است و اگر مردم نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند و به دید و بازدید بپردازند، پاشنه آشیل ما همین ایام خواهد بود و تعداد بیماران کرونایی به شدت افزایش پیدا می‌کند.

فرماندار گنبدکاووس: مردم از دید و بازدید در عید قربان خودداری کنند‌

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا اظهارداشت: تقریبا از ابتدای تیرماه وضعیت این شهرستان با توجه به افزایش تعداد مبتلایان و بستری‌شدگان در بیمارستان‌ها، قرمز شد.

وی گفت: کادر درمانی از زمان شیوع این بیماری به ویژه در اوج همه‌گیری کرونا واقعا جانفشانی کردند و نباید اجازه دهیم با سهل‌انگاری درخصوص اجرا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مدافعان سلامت فرسوده و خسته شوند.

فرماندار ویژه گنبدکاووس افزود: باید از همه ظرفیت‌ها از جمله ائمه جمعه، علما، معتمدان برای تأکید بر رعایت موارد بهداشتی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه تعداد مبتلایان به کرونا در این شهرستان در روزهای اخیر دارای نوسان کمی شده است، ابراز امیدواری کرد که با همکاری مردم وضعیت شهرستان به یک ثبات نسبی برسد.

کریمی با اشاره به ممنوع بودن برگزاری مراسمات از جمله عروسی و عزا و لزوم خودداری مردم از شرکت در اجتماعات گفت: عید قربان در پیش است و اگر مردم نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، پاشنه آشیل ما همین ایام خواهد شد و شاهد افزایش تعداد زیاد مبتلایان خواهیم شد.

وی افزود: محدودیت‌هایی برای برخی اصناف و فعالیت‌ها تصویب شده تا آخر تیرماه لازم‌الاجراست و کسی نباید از آن تخطی کند. مردم هم می‌توانند تخلفات بهداشتی اصناف را به شماره‌های 190 و 1490 اطلاع‌رسانی کنند.

فرماندار ویژه گنبدکاووس با بیان اینکه در مکان‌های تجمعی و ادارات همه حتی ارباب رجوع باید ماسک بزنند، گفت: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم ارائه خدمت به افراد فاقد ماسک جزو موارد ضروری است همه مکلف به رعایت آن هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار