فرماندار مرکز استان :

فرماندار گرگان گفت: ظرفیت تخت‌های بیماران کووید ۱۹ در بیمارستان شهید صیاد شیرازی با افزایش شمار مبتلایان به کرونا تقریبا تکمیل شده است.

 تکمیل ظرفیت بیمارستان برای بیماران کرونایی در شهر گرگان

به گزارش خبرنگار گلستان 24، محمد حمیدی با حضور در بیمارستان شهید صیاد شیرازی از بیماران مبتلا به کرونا و تحت درمان در این بیمارستان عیادت و اظهار کرد: زحمات و خدمات پزشکان, پرستاران و کادر درمانی در مقابله با ویروس کرونا شایسته تقدیر است.

وی افزود: با توجه به رسیدگی های صورت گرفته امیدواریم روند بهبود و ترخیص بیماران از مراکز درمانی تسریع شود.

حمیدی گفت: تا ظهر امروز جمعه تعداد بیماران بستری شده مبتلا به کرونا در شهرستان به بیش از ۴٠٠ نفر رسیده است.

وی افزود: ظرفیت تخت‌های بیماران کووید ۱۹ در بیمارستان شهید صیاد شیرازی با افزایش شمار مبتلایان به کرونا تقریبا تکمیل شده.

فر ماندار ادامه داد: روزانه به طور میانگین تعداد ١۵٠ نفر بصورت سرپایی برای دریافت داروهای تزریقی خاص کرونا، هر نفر به مدت حداقل یک ساعت به این مرکز مراجعه می کنند و پس از تزریق روند بستری و مراقبت از آنها در منزل ادامه میابد.

وی ضمن عیادت از بیماران تحت نظر کرونایی در بخش مراقبت های ویژه از نزدیک جویای احوال الهه رمضان پور فعال رسانه ای در حوزه سلامت شد و برای ایشان آروزی سلامتی داشت.

مهندس حمیدی تاکید کرد، باتوجه به سیرصعودی مبتلایان به کرونا در شهرستان از کلیه شهروندان تقاضا میشود از برگزاری مراسمات و دید و بازدیدها بپرهیزند و رعایت پروتکل های بهداشتی را به جد در دستورکار قرار دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار