مدیرکل اوقاف گلستان:

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: مراسم عید غدیر در گلستان منسجم تر و با همگرایی بیشتری نسبت به سالهای گذشته برگزار می شود.

مراسم عید غدیر در گلستان با همگرایی بیشتری برگزار می شود

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد اظهارکرد: طی سنوات گذشته اقدامات خوبی در عید غدیر در استان و شهر دارالمومنین گرگان انجام می‌شد اما انسجام کمتری داشت.

وی افزود: اما هم اکنون این اقدامات منسجم‌تر شده و دستگاه‌های فرهنگی، تشکل‌های دینی و هیئات مذهبی، موسسه‌ها و سمن‌ها همگراتر شده اند که این امر برکات زیادی را به دنبال خواهد داشت.

وی بیان کرد: دشمنان در جبهه کفر و باطل خود وفاق و خطوط قرمزی دارد که ما را در تنگنا قرا می‌دهد و از برخی از مسائل خود عدول نمی‌کنند.

سلیمانی فرد گفت: آنها در حمایت از جبهه صهیونیست، هلوکاست و غیره خطوط قرمزی تعیین کرده اند و با خاطیان در این مورد برخورد می‌کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان بیان کرد: لذا ضرورت دارد ما هم بر مبنای گفتمان اهل بیت (ع) و انقلاب اسلامی که منبعث از این معارف است همگرایی بیشتری ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه در مراسم عید غدیر باید کارهای کوچک را تقویت کرده و کارهای بزرگی را هم رقم بزنیم گفت: لذا باید فضا را باز کرده تا همه بتوانند هر چند با کمک‌های کوچک در آن شرکت کنند.

سلیمانی فرد گفت: در روایات به عیدی و صله دادن در عید غدیر سفارش شده هرچند که این کار نیکو در جامعه امروز منحصر به سادات است اما از اعمال عید غدیر بوده و به عموم جامعه تعلق دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برنامه‌های دهه ولایت و امامت تأکید کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار