معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: با سیاه و بحرانی شدن اوضاع، از فردا چهارشنبه ۶مرداد تا شنبه ۹مرداد، محدودیت‌های شدیدتری در استان اعمال می‌شود.

وضعیت در گلستان سیاه و بحرانی است

به گزارش خبرنگار گلستان24، احسان مکتبی، امروز در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا گفت: روزانه حدود ۱۲نفر از هم استانی‌های عزیز جان خود را بر اثر این بیماری از دست می‌دهند و نزدیک به ۲هزار نفر نیز در بیمارستان‌ها بستری هستند که روند افزایشی دارد.

وی افزود: با توجه به این اوضاع، فعالیت مشاغل گروه یک نیز محدود می‌شود ولذا همه مشاغل و اصناف، به جز آن‌ها که خدمات ارائه و مایحتاج ضروری شهروندان را عرضه می‌کنند مانند بیمارستان ها، داروخانه ها، نانوایی‌ها و سوپرمارکت ها، تعطیل خواهند بود.

مکتبی ادامه داد: همه پارک ها، بوستان ها، تفرجگاه‌ها و هر مکانی که امکان تجمع در آن فراهم باشد، باید مسدود شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تأکید کرد: مردم باید در خانه بمانند و جز برای مواقع اضطرار خارج نشوند.

مکتبی خاطرنشان کرد: فرمانداران، شهرداران، بخشداران و دهیاران موظفند با همکاری نیرو‌های نظامی و انتظامی بر اجرای محدودیت‌ها نظارت کنند.

وی گفت: از هم استانی‌های عزیز تقاضا داریم در اجرای محدودیت‌ها همکاری لازم را داشته باشند، زیرا در غیر این صورت، امکان مدیریت بیماری وجود نخواهد داشت.

مکتبی در خصوص مدت زمان اعمال این محدودیت ها، گفت: در جلسه شنبه آینده، آثار اجرای این طرح بررسی و پس از آن برای تداوم یا عدم اجرا تصمیم گیری خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار