دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

نماینده مردم کلاله ، گالیکش ، مینودشت و مراوه تپه و دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت:وضعیت امکانات زیر ساختی بیمارستانهای گلستان در یک سال گذشته ارتقاء یافت.

ارتقاء وضعیت بیمارستانهای گلستان در یک سال اخیر

به گزارش خبرنگار گلستان 24، آریانپور اظهار کرد: بروز پیک‌های مختلف کرونا در یک سال گذشته سبب شد تا اکثر بیمارستان‌های استان به دستگاه سیتی اسکن و اکسیژن ساز مجهز شوند.

وی  افزود : تلاش می‌کینم با توجه به احتمال بروز پیک‌های جدید و سویه‌های مختلف کرونا زیر ساخت‌ها و امکانات درمانی بیشتری را برای مراکز درمانی گلستان مهیا کنیم.

آریانپور گفت : با سفر امروز اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تلاش می‌کنیم زمینه حل مشکلات مراکز درمانی استان فراهم شود.

رئیس و جمعی از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس امروز در بدو ورود به گلستان از بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) کلاله بازدید کردند و سپس در جلسه‌ای با حضور مسئولان بهداشت و درمان مینودشت، گالیکش و مراوه تپه از مشکلات این شهرستان‌ها آگاه شدند.

دکتر بابک عرب رئیس بیمارستان رسول اکرم (ص) کلاله هم در این جلسه نیاز جدی به ژنراتور برق اضطراری، امکانات گرمایشی و سرمایشی، دستگاه اکسیژن ساز، تامین نیروی انسانی بر اساس چارت بیمارستانی و تامین اعتبار برای تکمیل زیست پزشک با مشارکت خیرین و تامین دستگاه اتولایزر برای آزمایشگاه از جمله مشکلات این بیمارستان اعلام کرد.

همچنین در این جلسه اعلام شد با مشارکت خیر نیک اندیش آقای شهرکی چند دستگاه اسپیلت برای این بیمارستان تهیه شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار