رئیس پلیس راهور گلستان:

رئیس پلیس راهور گلستان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۶۵ هزار خودرو در گلستان، منع تردد شبانه را رعایت نکرده و اعمال قانون شدند.

۶۵ هزار خودرو به دلیل تخلف تردد شبانه در گلستان جریمه شدند

به گزارش خبرنگار گلستان 24، سرهنگ عباس مهاجر بسطامی، شامگاه شنبه در گفتگوی خبری اظهار کرد: حدود دو هفته است که محدودیت‌های تردد در سطح استان برقرار شده و در هفته پیش رو هم این محدودیت ها ادامه دارد.

رئیس پلیس راهور گلستان افزود: طی این مدت هیچ خودروی مسافری نمی‌تواند وارد گلستان شده و اگر قصد ورود داشته باشد توسط همکاران بنده در مبادی ورودی و خروجی اعمال قانون خواهد شد.

وی از کاهش ۴۰ درصدی تردد خودروها طی این مدت در استان خبر داد و افزود: از ابتدای سال تاکنون ۶۵ هزار خودرو منع تردد شبانه را رعایت نکرده و هزار خودرو هم در شهرهای نارنجی اعمال قانون شدند.

مهاجر بسطامی بیان کرد: همچنین حدود سه هزار خودرو به علت ورود به شهرهای قرمز جریمه شده و این امر در سیستم اجرائیات پلیس ناجا ثبت شده است.

طبق گفته رئیس پلیس راهور گلستان منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ شب تا ساعت سه در همه شهرها با تمام رنگ ها و برای تمام خودروها برقرار است.

وی همچنین از ممنوعیت تردد در تفرجگاه‌های استان خبر داد و گفت: در شهر گرگان محور هزارپیچ، النگدره و ناهارخوران مسدود شده و توقف و نشستن در محور ناهارخوران ممنوع است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار