نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس:

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت: قالب وزرای پیشنهادی کابینه دولت سیزدهم خوب هستند و افراد توانمندی حضور دارند که می توانند به حل مشکل کشور کمک کنند.

مجلس با کسی تعارف ندارد

به گزارش گلستان 24، رمضانعلی سنگدوینی اظهار کرد: در کشور شرایط خاصی داریم و مردم با این شرایط سخت مشکلات اقتصادی و معیشتی پای صندوق رای آمدند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حدود 50 درصد مردم در انتخابات مشارکت داشتند و اعلام کردند که پای انقلاب، نظام و شهدا ایستادند و به کسی رای دادند که به آن اعتقاد داشتند.

سنگدوینی متذکر شد: در حال حاضر مردم انتظار دارند که مشکلات آنها ظرف 6 ماه تا یک سال آینده برطرف شود و یکی از مهمترین دغدغه مردم اقتصاد و معیشت مردم است.

وی افزود: تورم و گرانی پدر مردم را درآورده است و مردم انتظار دارند دولت مردمی، جهادی، متخصص و ولایی سر کار بیاید و مشکلات مردم را تا آنجایی که می تواند برطرف کند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال کمک به دولت سیزدهم هستند و با کسی تعارف نداریم و افرادی که باید به کابینه دولت می رسند علاوه بر سلامت و پاکدستی باید توانمند و پا به کار باشد و کسی که مبارزه با فساد را در برنامه خود قرار ندهد و روحیه جهادی نداشته باشد مجلس آنها را کنار می گذارد.

سنگدوینی متذکر شد: در کمیسیون انرژی وزیر نیرو و وزیر نفت به صورت تخصصی نشستی را برگزار کردیم، وزیر پیشنهادی نفت دانش آموخته دانشکده نفت آبادان است و از سال 68 در این حوزه فعالیت دارد و در بخش های مختلف نفت و گاز فعالیت داشته است و نخستین وزیری است که پس از شهید تندگویان از وزارت نفت انتخاب شده و این مهم می تواند به صنعت نفت و اقتصاد کشور کمک کند.

وی افزود: در فرآورده های نفتی براساس توصیه های مقام معظم رهبری نباید خام فروشی کنیم و باید از فروش انرژی به صورت خام جلوگیری شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: وزیر صنعت نیز در کمیسیون حضور پیدا کرد و جلسات فرعی نیز داشتیم و ایشان نیز وزیر بوده و در دولت نهم و دهم حضور داشته و پروژه های بزرگی انجام داده و متعهد شد که در سال آینده مشکل برق نداشته باشیم و در طول یک سال چهل هزار مگاوات برق را توسعه دهد و امیدواریم در یک زمان بندی مناسب مشکل آب را برطرف کند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار