نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس نسبت به طرح گشایش اقتصادی دولت هم مخالف است هم موافق؛ گفت: این طرح یک مفهوم کلی و برای مردم قابل درک نیست.

طرح «گشایش اقتصادی» دولت برای مردم قابل درک نیست/ ضرورت همراهی دولت با مجلس

به گزارش گلستان ۲۴؛ غلامرضا منتظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: باید ابزاری برای کنترل قیمت‌ها وجود داشته باشد، دولتمردان پا به پای مجلس با روحیه جهادی همراهی کنند با روحیه عادی و خواب‌آلودگی مشکلات مردم برطرف نمی‌شود.

وی تصریح کرد: در شرایط جنگ با دشمنان هستیم، درست است که توپ و تانک شلیک نمی‌شود اما موضع‌گیری آمریکا را ببینید نشان می‌دهد که ما کاملا در زمان جنگ هستیم و باید مدیریت جهادی باشد و اگر از این مدل مدیریتی الهام بگیریم بسیاری از گره‌ها باز می‌شود نمونه بارز آن در قوه قضائیه وجود دارد تفاوت رئیس قوه قضائیه با مدیران قبلی در داشتن روحیه جهادی است.

*دغدغه اصلی جامعه اشتغال، اقتصاد و معیشت است
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملکرد دولت در حد انتظار مجلس نیست، گفت: متاسفانه دولت کارنامه قابل دفاعی در بخش‌های مختلف از خودش نشان نداده است البته باید بخش پر لیوان را هم ببینیم، اگر بگوئیم کاری انجام نشده بی‌انصافی است اما معدل دولت قابل قبول نیست.

منتظری با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور ابراز کرد: مشکلات مردم فراوان است دغدغه اصلی جامعه اشتغال، اقتصاد و معیشت است رئیس مجلس از همه کمیسیون‌ها خواستند تا اولویت‌های خود را مشخص کنند و حتما به موضوع جهش تولید و بهبود معیشت بیندیشند.

*ارتباط معنادار کمیسیون‌های تخصصی مجلس با چهره‌های باتجربه دولت‌های پیشین

وی از ارتباطات وسیع و معنادار کمیسیون‌های تخصصی مجلس با چهره‌های باتجربه دولت‌های پیشین خبر داد و گفت: در کمیسیون‌های مختلف از حضور این افراد باتجربه دعوت شده است تا از آزمون و خطا پرهیز کنیم و مصوبات از پشتوانه بهتری برخوردار باشد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تقویت بخش نظارتی مجلس بر دولت بیان کرد: با توجه به دستور کار مجلس، بسیاری از نمایندگان ناظر تعیین شدند، نمایندگان ناظر باید کارشان را زودتر انجام دهند، نشست‌های سران سه قوه با حضور چهره‌های شاخص اقتصادی از مجلس و خارج از مجلس برگزار شده است.

منتظری در خصوص طرح سوال از رئیس جمهور گفت: بنده موافق این طرح بودم و با شجاعت آن را امضاء کردم سوال از رئیس جمهور وظیفه نظارتی نماینده است در مقطعی بحث استیضاح رئیس جمهور مطرح شد که بعد از سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی تعامل مجلس با دولت برای گشودن مسائل اقتصادی بیشتر شد.

*بیدی نیستیم که با این بادها بلرزیم/مراقب پوست خربزه برخی سایت‌ها هستیم

وی در خصوص تلاش برخی فعالان فضای مجازی برای اختلاف افکنی بین نمایندگان استان گلستان گفت: از همان روزهای شکل‌گیری مجلس عهد کردیم در تعامل با یکدیگر برای حل مشکلات استان گام برداریم، ما بیدی نیستیم که با این بادها بلرزیم، اگر بخواهیم استان به پیشرفت برسد باید تعامل بیشتر شود، بنده و آقای سنگدوینی مراقب پوست خربزه برخی سایت‌ها هستیم.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: عده‌ای از اختلاف دیدگاه‌های نمایندگان برداشت ناصواب نکنند در حوزه فضای مجازی نظر بنده تقویت پیامرسان‌های داخلی بوده است و اینکه نگاهمان خیلی به پیامرسان خارجی معطوف نشود، اگر صرفا به سلب پیامرسان خارجی اقدام کنیم بازتاب منفی آن بیشتر است.

منتظری ادامه داد: اکثر ما از پیامرسان خارجی استفاده می‌کنیم به دلیل اینکه سطح انتظارات ما را تامین می‌کند، باید شبکه ملی ارتباطات و حمایت از شبکه‌های داخلی انجام شود، شاید اکنون نتوانیم با پیامرسان خارجی رقابت کنیم اما اگر خودمان را باور کنیم می‌توانیم گوی سبقت را از آنها بر باییم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار