مسئول بسیج رسانه گلستان:

مسئول بسیج رسانه گلستان گفت: هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در دو بخش عام و ویژه در گلستان برگزار می شود.

هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در گلستان برگزار می شود

به گزارش گلستان 24، محمدمهدی تجری صبح چهارشنبه در نشست خبری با موضوع برگزاری جشنواره ابوذر گلستان اظهار کرد: برای برگزاری بهتر جشنواره ابوذر امسال از اعضای اندیشه ورز، خبرگزاری‌ها، خانه مطبوعات و مسئولان ادوار گذشته دعوت شد و نشست هایی را برگزار کردیم تا نقاط ضعف دوره های گذشته برطرف شده و نقاط قوت را اضافه کنیم.

مسئول بسیج رسانه گلستان افزود: به روزکردن رویکردها، انتخاب موضوعات بر محور ظرفیت‌های استان و بیان راهکارها برای تحقق شعار سال از جمله مسائلی بود که توسط این افراد مطرح شد.

وی بیان کرد: مقرر شد هفتمین جشنواره در دو محور عام و ویژه برگزار شود که در بخش عام سه قالب گزارش، یادداشت و مقاله در نظر گرفته شده است.

تجری در خصوص بخش عام اضافه کرد: هر فرد در هر قالب می تواند یک اثر و در مجموع حداقل دو اثر به جشنواره ارسال کند.

مسئول بسیج رسانه گلستان گفت: در بخش ویژه هم نگاه تحقق شعار سال بوده و موضوعات شامل پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، کشاورزی، دامپروری و آبخیزداری و همچنین تحقق دولت اسلامی با رویکرد مشارکت حداکثری در انتخابات و مطالبه‌گری از دولت و مجلس انقلابی است.

وی عنوان کرد: در بخش ویژه علاقمندان می توانند آثار خود را در قالب های خبر، تیتر، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله و مقاله، گزارش، عکس، موشن گرافیک، فیلم کوتاه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

طبق گفته وی بازه زمانی ارسال آثار ابتدای بهمن ماه بوده تا افراد بهترین آثار خود را ارسال کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار