بازرس خانه مطبوعات گلستان:

بازرس خانه مطبوعات استان گلستان گفت: جشنواره ابوذر در استان گلستان ابتکار بسیج رسانه است که می‌تواند ظرفیتی برای معرفی رسانه‌های تراز انقلاب در سطح جامعه باشد.

جشنواره ابوذر ‌گلستان بستر معرفی رسانه‌های تراز انقلاب باشد

به گزارش گلستان 24 ؛ هادی علمدار عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان گلستان، اظهار داشت: بازخوردهای مثبتی از این اقدام بسیج رسانه در فضای رسانه‌ای مشاهده می‌شود چون هر سال برکیفیت برگزاری مراسم افزوده می‌شود.

وی ادامه داد: جشنواره‌های رسانه‌ای به خصوص با موضوعات ارزشی سبب ایجاد پویایی و جهت‌دهی به رسانه‌ها برای پرداختن بیشتر به این موضوعات خواهد شد و تداوم و افزایش کیفیت برگزاری آن نیز به ارتقاء سطح رسانه‌ها قطعا کمک می‌کند.

این مدیر رسانه‌ای تاکید کرد: جشنواره ابوذر ابتکار بسیج رسانه است که می‌تواند ظرفیتی برای معرفی رسانه‌های تراز انقلاب در سطح جامعه باشد.

بازرس خانه مطبوعات استان گلستان شکل‌گیری جبهه رسانه‌ای انقلاب را نقطه عطفی در مقابله با اهداف دشمن دانست و گفت: تقویت این جبهه و گسترش آن با تقویت روحیه خودباوری، ارتقاء دانش و سواد رسانه‌ای، هم‌افزایی و ایجاد ارتباط بیشتر بین اصحاب رسانه می‌تواند علاوه بر ارتقاء جایگاه مطبوعات و دیگر رسانه‌ها کلیدواژه شکست اهداف دشمن باشد.

وی تصریح کرد: این جشنواره سبب شده تا رسانه‌های محلی بتوانند تولید محتوای خود را برای ارزش‌گذاری به میدان بیاورند و ظرفیت‌هایی که در شهرستان‌ها وجود دارد را بیش از پیش معرفی کنند و خبرنگاران پرتلاش شهرستان‌ها بیشتر در استان دیده شوند.

علمدار تاکید کرد: نیاز است مسئولان استان توجه بیشتری به وضعیت خبرنگاران و اهالی رسانه داشته باشند، تا بتوان ارتقاء کمی و کیفی را در رسانه‌‌های استان داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار