فرمانده انتظامی گلستان:

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: 146 کیلو مواد افیونی در گلستان کشف و ضبط شد.

کشف 146 کیلو مواد افیونی در گلستان

به گزارش خبرنگار گلستان 24، سردار سعید دادگر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در دو عملیات جداگانه موفق به کشف 146 کیلو مواد افیونی شدند.

وی افزود: در یکی از این عملیات ها، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر #گنبدکاووس پس از یکسری اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، یکی از سوداگران مرگ را در این شهرستان شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از منزل وی مقدار 101 کیلو شیشه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: ضمن اینکه در عملیات دیگری در شهرستان #رامیان، ماموران پس از یکسری بررسی های میدانی و اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از عوامل فروش مواد مخدر شدند که در بازرسی از منزل متهم، 45 کیلو حشیش کشف شد.

سردار دادگر با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو در این دو عملیات، تصریح کرد: در این راستا دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد استان در عملیاتی دیگر پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی موفق شدند فردی را که بصورت غیرمجاز در زمینه توزیع داروها و شربت های ترک اعتیاد در #گرگان فعالیت داشت شناسایی کنند.

وی افزود: در بازرسی از منزل متهم 159 هزار سی سی شربت متادون کشف و یک نفر دستگیر و به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

سردار دادگر خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از ابتدای سال جاری تاکنون 7 تن و 169 انواع مواد افیونی در سطح استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 34 درصد افزایش را نشان می دهد ضمن اینکه تعداد 40 دستگاه انواع خودروی سبک و سنگین از قاچاقچیان توقیف شده است.

وی تصریح کرد: در همین راستا 130 قاچاقچی و یک هزار و 50 خرده فروش دستگیر و 3 هزار و 660 معتاد متجاهر در محلات پر خطر جمع آوری شدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار