فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری ۷۶ سارق در تعطیلات نوروز امسال و در این شهرستان مرزی خبر داد و گفت: دستگیری این سارقان در مقایسه بامدت مشابه سال قبل ۳۶ درصد افزایش یافت.

۷۶ سارق گنبدی در تعطیلات نوروز دستگیر شدند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از معاونت اجتماعی انتظامی گنبدکاووس، سرهنگ محمود علی‌فر افزود: با دستگیری این افراد، ۲۸۹ فقره انواع سرقت از جمله لوازم منزل، محتویات داخل خودرو و کابل برق کشف شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد افزایش دارد.

وی، کشف ۱۷ کیلو و ۶۵۱ گرم انواع موادمخدر، ۶ قبضه سلاح غیرمجاز و دستگیری و تحویل ۲۹۰ متهم شامل سارق، فروشنده موادمخدر، مخلان نظم و امنیت و متهمان تحت تعقیب به مرجع قضایی را از دیگر اقدامات پلیس انتظامی گنبدکاووس طی ۱۵ روز تعطیلات نوروز امسال برشمرد و گفت: مقدار کشفیات مواد مخدر امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۳۰ درصد بیشتر شد.

سرهنگ علی‌فر، اعتماد و رضایتمندی مردم را بالاترین سرمایه پلیس دانست و اضافه کرد: نیروی انتظامی در راستای وظایف محوله با متخلفان و برهم زدنندگان نظم و امنیت جامعه و نیز آرامش مردم به‌شدت برخورد می‌کند.

به گفته فرمانده انتظامی گنبدکاووس با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان پارسال در مجموع ۴۶۰ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و ضبط شد.

گنبدکاووس با ۳۷۰ هزار نفر جمعیت که در گستره پنج هزار و ۷۲ کیلومتر مربع در ۲ نقطه شهری و ۱۶۷ روستای دارای کُد شناسایی سکونت دارند، دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار