سرپرست وزارت آموزش و پرورش:

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: تلاش می کنیم هیچ دانش آموزی از فعالیت آموزشی ما محروم نماند.

تلاش می کنیم هیچ دانش آموزی از فعالیت آموزشی ما محروم نماند

به گزارش خبرنگار گلستان 24، علیرضا کاظمی صبح امروز در آیین افتتاح مدرسه 6 کلاسه در گمیشان اظهار کرد: امروز به نمایندگی از آموزش و پرورش این آمادگی را داریم که سال تحصیلی را با تلاش فرهنگیان و معلمان آغاز کنیم و با در نظر گرفتن سلامت دانش آموزان زمینه تحصیل آنان را فراهم کنیم.

وی افزود: حضور ما در آستانه سال تحصیلی جدید در این منطقه پیام های متعددی دارد و نخستین پیام این است که آموزش و پرورش با تمام توان آماده شروع سال تحصیلی جدید و پیوند دانش آموزان با فضای آموزشی جدید است.

کاظمی با بیان اینکه مهمترین رویکرد ما در آموزش و پرورش توسعه عدالت است، بیان کرد: به طور قطع بهترین نماد عدالت در کشور عدالت آموزشی است و امروز سفر به گلستان و شهرستان گمیشان حاوی این پیام است که جهت دهی ما به سوی این مسئله است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در سفر به گلستان بخش عمده ای از دغدغه ها را بررسی و حل می کنیم، ابراز داشت: امروز یکی از بزرگترین پروژه های آموزشی در گلستان به بهره برداری می رسد که نشانه عدالت آمورشی است.

وی با اشاره به اینکه توجه به کیفیت از دیگر موضوعاتی است که به آن اهتمام داریم، تأکید کرد: تلاش می کنیم هیچ دانش آموزی از فعالیت آموزشی ما محروم نماند.

کاظمی با بیان اینکه شعار ما در سال تحصیلی جدید آغاز سال تحصیلی با کاهش دغدغه های مردم، اطمینان از سلامت دانش آموزان و کیفیت آموزش دانش آموزی است، خاطرنشان کرد: سرپرست وزارت آموزش و پرورش متذکر شد: مهمترین ماموریت آموزش و پرورش جامعه پذیری است و تمام مهارت های اجتماعی در مدارس شکل می گیرد و امروز دانش آموزان به دلیل عدم حضور در مدارس آسیب های زیادی دیده است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه همه باید برای فراهم کردن آرام و تدریجی حضور دانش آموزان در مدارس تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: گرچه تمام توان خود را برای بازگشایی مدارس گذاشتیم اما انگیزه و نشاط معلمان را فراموش نخواهیم کرد.

وی افزود: فرماندار گمیشان از جذب 72 دانش آموز بازمانده از تحصیل خبر دادند که این باعث افتخار و خرسندی ما است.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار