امام جمعه موقت گرگان:

امام جمعه موقت گرگان گفت: ملت همیشه در صحنه ایران باید همیشه مراقب فتنه دشمنان باشد.

دشمنان در تلاشند حقایق کشور را وارونه جلوه دهند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان24، حجت الاسلام قربانعلی، امام جمعه موقت گرگان بر قرار در خطبه های امروز نماز جمعه گرگان با بیان اینکه دشمنان حکومت اسلامی در تلاشند با انحراف افکار عمومی حقایق کشور را واژگون جلوه دهند گفت: همه وظیفه داریم در برابر توطئه دشمنان هوشیار باشیم، توطئه هایی که در بستر دروغ، افترا و تهمت به مدیران کشور شکل می گیرد و می خواهند ثمرات نظام مقدس جمهوری اسلامی را زیر سئوال ببرند.

 برقرار یادآور شد: تاریخ ثابت کرده که وقتی ملت ایران در کنار هم و مثل یک صف واحد در برابر دشمنان ایستاده اند همیشه پیروز بوده اند.

وی همچنین افزود: در کشور تنگناهایی داریم به ویژه در حوزه اقتصادی که به سبب برخی خیانتها ایجاد شده است که به هیچ وجه پذیرفتنی نیست اما در مقابل این دغدغه ها پیشرفتهای بسیاری هم حاصل شده است که نباید آنها را فراموش کنیم.

وی گفت: در بخش نظامی به یک ابرقدرت منطقه تبدیل شده ایم؛ مجهزترین پهباد آمریکا را که قصد جاسوسی داشت دقایقی پس از  ورود به آُسمان ایران نابود کردیم و یا پس از حماقت آنها در شهادت سردار رشید اسلام سلیمانی، پاسخ دندان شکنی به آنها دادیم و عین الاسد را بر سر آنها آوار کردیم.

امام جمعه موقت گرگان افزود: اگه آمریکا از قدرت نظامی و بازدارندگی ایران واهمه نداشت عکس العمل نشان می داد ولی به سبب واقف بودن به قدرت ایران هیچ اقدامی نکرد.

امنیت کشور، پیشرفتهای حوزه بهداشت درمان و توانایی ایران در تولید چندین نوع واکسن کرونا از دیگر توانمندیهایی بود که امام جمعه گرگان به آن اشاره کرد.

حجت الاسلام برقرار تاکید کرد: باید قدر امنیت و نعمتهای حکومت اسلامی را بدانیم چون اگر لحظه ای غفلت کنیم دشمنان از آن سوءاستفاده خواهند کرد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار