مدیر عامل شرکت گاز گلستان:

مدیر عامل شرکت گاز گلستان در رابطه با وضعیت گازرسانی در پاییز و زمستان امسال، گفت: گاز هیچ مشترک خانگی قطع نخواهد شد.

گاز هیچ مشترک خانگی قطع نخواهد شد

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری گلستان24 ، علی طالبی، مدیر عامل شرکت گاز گلستان گفت: با همراهی و مساعدت مشترکین، هموطنان گرامی اطمینان داشته باشند گاز هیچ مشترک خانگی قطع نخواهد شد.

وی افزود: اولویت مصرف گاز در ایام سرد سال، تامین گاز بخش خانگی است و درصورت مواجهه احتمالی با افت فشار، این شرکت در وهله نخست محدودیت مصرف برای نیروگاه‌ها و سپس صنایع پرمصرف را اعمال خواهد کرد.

طالبی ادامه داد: این واحد‌ها باید ذخیره سوخت ایام را از همین حالا برای خود فراهم کنند.

وی افزود: درآستانه فصل پائیز قرارداریم و هوا رفته رفته درحال سرد شدن است، از مشترکین تقاضا داریم تا همچون سنوات گذشته با رعایت تمام موارد ایمنی و فنی در راه اندازی وسایل گاز سوز با مدیریت بهینه مصرف گاز، این شرکت را در زمینه استمرار جریان گاز رسانی یاری کنند.

طالبی ادامه داد: درطول سال با توسعه گازرسانی و جذب مشترکین جدید دربخش‌های مختلف بویژه بخش صنعت، حجم مصرف گازکشور و استان نسبت به سال قبل بیشترشده است؛ براین اساس به منظور استمرارجریان گاز، نیازاست مشترکین  در ایام سرد سال با رعایت الگو‌های مصرف و اعمال چند کار ساده، مصرف گاز خود را کاهش داده تا موازنه تولید و مصرف حفظ شود.

وی گفت: علاوه بر موارد فوق، هماهنگی‌های لازم با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی نیز برای تامین سوخت جایگزین گازبرای مصارف صنعتی انجام شده است و مشکلی دراین زمینه وجود ندارد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار