مدیر پیشگیری از بیماری‌های مرکز بهداشت گلستان:

مدیر پیشگیری از بیماری‌های مرکز بهداشت گلستان گفت: تاکنون یک میلیون و ۱۲۱ هزار دوز واکسن کرونا در گلستان تزریق شده که ۳۸۲ هزار و ۷۸۲ دوز آن در مرحله دوم بوده است.

۳۸۲ هزار گلستانی به طور کامل واکسینه شدند

به گزارش گلستان 24، علی باقری اظهارکرد: تاکنون یک میلیون و ۱۲۱ هزار دوز واکسن کرونا در استان تزریق شده که ۷۳۸ هزار و ۸۸۷ دوز آن در مرحله اول بوده و ۳۸۲ هزار و ۷۸۲ گلستانی هم دوز دوم را تزریق کرده اند.

مدیر پیشگیری از بیماری‌های مرکز بهداشت گلستان با بیان این که متولدین ۱۳۸۵ و قبل از آن می توانند به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند، افزود: افرادی که واجد شرایط دریافت واکسن هستند می‌توانند بعد از ثبت نام در سامانه به مراکز واکسیناسیون در سطح استان مراجعه کنند.

وی از وجود ۱۳۴ مرکز واکسیناسیون در استان خبرداد و گفت: روند واکسیناسیون در استان شتاب گرفته و اگر شرایط فراهم باشد می توانیم تا سه ماه آینده کل جامعه هدف را واکسینه کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان هم گفت: هم اکنون ۲۹۴ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری بوده که از این تعداد ۶۶ نفردر آی سی یو تحت مراقبت هستند.

عبدالرضا فاضل در خصوص شرایط کرونا هم توضیح داد: هم اکنون شهرستان های گرگان، علی آبادکتول و گالیکش در وضعیت نارنجی، رامیان و بندرترکمن در شرایط آبی و سایر شهرستان‌ها زرد در وضعیت زرد قرار دارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار