استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: آموزش اساس توسعه کشور است و هرگاه مدارس ما بهتر از دفاتر ما و استانداردسازی شد، ما الفبای توسعه را صرف کرده ایم.

 آموزش اساس توسعه کشور است

به گزارش خبرنگار گلستان 24، هادی حق شناس،در آیین بهره برداری از دبیرستان ایرانسل در سیمین شهر اظهار کرد: آموزش اساس توسعه کشور است و هرگاه مدارس ما بهتر از دفاتر ما و استانداردسازی شد، ما الفبای توسعه را صرف کرده ایم.

وی افزود: دانش آموزان استان گلستان در سال جاری موفق به کسب رتبه های تک رقمی و دو رقمی در آزمون های سراسری شدند که این نشان می دهد اگر امکانات کافی در اختیار دانش آموزان قرار گیرد، ظرفیت درخشش در سطح ملی وجود دارد.

استاندار گفت: تهدید سیل، تبدیل به یک فرصت بی نظیر برای نوسازی و بازسازی در استان شد

وی افزود: در استان 23 مدرسه تخریبی وجود داشت که 45 مدرسه ساخته شد؛ به طور کلی بیش از 250 کلاس درس از محل اعتبارات مختلف سیل و کمک خیران در استان ساخته شد.

استاندار گفت: بیش از 790 روستا تحت پوشش ایرانسل قرار دارند که تقاضا داریم مابقی روستاها نیز تحت پوشش سرویس دهی قرار گیرند تا همه دانش آموزان بتوانند از خدمات آموزش مجازی بهره ببرند.

به گفته حق شناسامیدواریم دانش آموزانی از این مدارس فارغ التحصیل شوند که بتوانند آینده شهرستان و استان و حتی کشور را به خوبی رقم بزنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار