امام جمعه گنبدکاووس:

امام جمعه گنبدکاووس گفت: تنها راه نجات مردم از دسیسه‌های فرهنگی دشمنان شرکت در محافل اهل بیت(ع) و ریختن اشک برآمده از دل است.

تنها راه نجات مردم از دسیسه‌های فرهنگی دشمنان شرکت در محافل اهل بیت(ع) است

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته گنبدکاووس با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان، تنها راه نجات مردم از این دسیسه‌ها را شرکت در محافل اهل بیت(ع) و ریختن اشک برآمده از دل دانست و اظهار کرد: مومنان حضور در محافل و مجالس عزاداری دهه آخر صفر حتی در جمع محدود را جدی بگیرند.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به برگزاری مراسم اربعین افزود: سازمان ملل توزیع ۹.۵ میلیون وعده غذایی در یک روز برای زلزله زدگان را یک واقعه تاریخی می‌داند در صورتی که امسال ۱۵ تا ۲۰ میلیون زائر برای شرکت در مراسم اربعین وارد عراق شدند و روزانه میانگین ۴۵ میلیون وعده غذایی میان آنان توزیع شد. 

امام جمعه گنبدکاووس افزود: امروز شاهد افول لیبرال دموکراسی و آمریکا به عنوان نماینده این تمدن هستیم که نمونه آن فرار دزدانه‌اش از عراق است و در مقابل مردم روز به روز به فرهنگ اربعین حسینی بیشتر گرایش پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به دعوت رهبر معظم انقلاب از دانشجویان برای جهاد واقعی در فضای مجازی، گفت: دانشجویان با همکاری ادارات می‌توانند با پرهیز از فریب افکار عمومی و بکارگیری الفاظ زشت، با استفاده از ادبیات خوب همراه با اخلاق و محبت سواد رسانه‌ای و نحوه درست بهره‌گیری از فضای مجازی را به مردم آموزش دهند.

 

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار