مدیرعامل شرکت گاز گلستان خبر داد:

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از آمادگی کامل شرکت برای خدمات‎رسانی در فصول سرد سال جاری خبر داد.

آمادگی کامل گاز گلستان برای خدمات‎رسانی در فصول سرد سال

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان24، علی طالبی، مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: اجرای طرح مقاوم سازی ایستگاه‌ها و شبکه‌های گاز استان، نوسازی شبکه‌های گاز رسانی، تعمیرات اساسی ایستگاه‌ها، پایش و کنترل مصرف گاز سازمان‌ها و ادارات در ماه‌های آینده، اجرای طرح بهینه سازی موتورخانه‌ی منازل مشترکان، صحت سنجی و استاندارد سازی سامانه‌های گرمایشی مدارس از برنامه‌های این شرکت در راستای گازرسانی بدون وقفه است.

وی با اشاره به شناسایی محدودیت‌های موجود برای تأمین انرژی و ارایه راهکار‌هایی برای رفع محدودیت‌های احتمالی گفت: با صاحبان واحد‌های تولیدی پر مصرف مثل کارخانه‌های آجر، سیمان و واحد‌های شهرک‌های صنعتی نسبت به تامین سوخت جایگزین مانند گازوئیل و مازوت مذاکره کردیم و طبق قرارداد این واحد‌ها باید برای مصرف زمستانه از سوخت دوم استفاده کنند.

طالبی همچنین افزود: برنامه ریزی‌های لازم برای تامین سوخت جایگزین و دوگانه سوز کردن مراکز ضروری مانند نانوایی‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز نظامی انجام شده است.

مدیر عامل شرکت گاز گلستان با اشاره به اجرای طرح رایگان بهینه سازی موتورخانه‌های مشترکین خانگی از سال گذشته گفت: استقبال از این طرح با توجه به رایگان بودن و اثر بخشی آن در کاهش مصرف گاز زیاد نیست.

وی از مدیران مجتمع‌های دارای موتور خانه خواست برای بهره مندی از مزایای این طرح و اصلاح و بهینه سازی موتورخانه‌ها به شرکت گاز گلستان مراجعه کنند.

مدیر عامل شرکت گاز گلستان میزان مصرف مشترکان گلستانی در فصل تابستان را بین ۱ تا یک و نیم میلیون متر مکعب در روز و در فصل سرد تا ۱۵ میلیون متر مکعب در روز اعلام کرد و گفت: میزان مصرف در فصل سرد کمی بیشتر از میانگین کشوری است.

طالبی گفت: در استان بالغ بر ۶۱۳ هزار و ۲۱۷ مشترک درسطح استان مصرف کنندگان گازطبیعی هستند که از این تعداد ۳۷۵ هزار و ۳۱۳ مورد شهری و ۲۳۷ هزار و ۹۰۴ مورد هم روستایی هستند.

 

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار