از ابتدای دوره مدیریت علی طالبی مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان که از شهریور ماه سال جاری شروع شده است تاکنون تعداد 210 مورد ملاقات حضوری با مردم انجام شده است.

بیش از 210 مورد ملاقات مردمی توسط مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی، مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: در فاصله زمانی یاد شده  تاکنون، حداقل تعداد 210 مورد ملاقات حضوری مردمی انجام شده و علاوه بر آن تعداد زیادی ملاقات ها نیز بدون هماهنگی  قبلی در طول هر هفته با مردم و حتی با همکاران  و پیمانکاران صورت  گرفته است.

طالبی اظهارداشت: هدف از انجام دیدارهای حضوری ،مستقیم و چهره به چهره با مردم، بررسی  موارد  مرتبط در حوزه  گازرسانی و خدمات رسانی  بوده تا در این راستا بتوانیم جهت پیگیری و مرتفع شدن موارد مطرح شده توسط مراجعین، اقدامات لازم  در چارچوب قوامین صورت پذیرد.

وی یکی از برنامه های استراتژیک این شرکت را، بهبود وضعیت خدمات رسانی و همچنین پاسخگویی سریع و شفاف به درخواست های مشترکین عنوان کرد و افزود: اجرای مطلوب این برنامه ها که رضایت مندی مردم عزیز را به همراه دارد از اهم اهداف کیفی این شرکت بوده که همواره در طول سال مورد توجه قرار می گیرد.

طالبی در ادامه بیان داشت: هر گونه همت و تلاش در زمینه احترام و تکریم ارباب رجوع و جلب نظر مراجعانی که به خدمات شرکت گاز در حوزه های مختلف  خدمت نیاز دارند ،امری خداپسندانه بوده و رضایت و خشنودی خداوند را در ارائه خدمت بی منت بدنبال دارد.

مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان با اشاره به اینکه روزهای سه شنبه هرهفته از ساعت 8 صبح الی 12 برای ملاقات حضوری و دیدارمردمی اختصاص یافته و تمامی مشترکین شرکت گاز استان  و متقاضیان و گروههای  ذینفع  می توانند باهماهنگی با دفتر مدیریت  تعیین وقت  نموده و در ساعت مقرر بصورت حضوری مشکلات خود را مطرح تا پیگیریهای لازم انجام پذیرد و به امید روزی که روند کارها شفاف و دارای زمانبندی قابل قبول وسهل انجام شود و نیاز به پیگیری مردم برای تحقق نیازها نباشد. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار