معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس:

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس از ساخت یک واحد آموزشی ویژه کودکان مبتلا به اوتیسم شرق استان گلستان با همکاری برخی نیکوکاران در این شهرستان خبر داد و گفت که عملیات اجرایی این مدرسه طی روزهای آینده آغاز می‌شود.

نیکوکاران برای کودکان اوتیسم شرق گلستان مدرسه می‌سازند

به گزارش گلستان 24، کمال‌الدین نظرنژاد اظهار کرد: هم اکنون تنها یک مدرسه ویژه دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در گرگان وجود دارد که کودکان مبتلا به این بیماری در شرق گلستان برای تحصیل و تردد روزانه به مرکز استان با مشکلاتی مواجه هستند.

وی بابیان اینکه حدود ۳۰ دانش آموز مقطع ابتدایی مبتلا به اوتیسم در شرق گلستان زندگی می‌کنند، گفت: مشکلات این کودکان، آموزش و پرورش گنبدکاووس را بر آن داشت تا با همکاری نیکوکاران مدرسه ویژه‌ای برای آنها در این شهرستان بسازد.

نظرنژاد اضافه کرد: آموزش و پرورش گنبدکاووس برای ساخت مدرسه ویژه دانش آموزان اوتیسم یک قطعه زمین‌ در خیابان خیام جنوبی این شهر در نظر گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس ادامه داد: چند تن از نیکوکاران مشهد و تهران آمادگی خود را برای تامین هزینه ساخت و تجهیز این واحد آموزشی اعلام کردند.

وی گفت: برنامه ریزی‌های اولیه برای ساخت این واحد آموزشی انجام شده و در روزهای آینده با حضور نیکوکاران عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار