مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان:

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان گفت: ۵۷ جایگاه عرضه سوخت در گلستان با تلاش کارشناسان فنی دوباره فعالیت خود را از سر گرفتند.

۷۵درصد جایگاه‌های سوخت گلستان مشغول فعالیت هستند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان24، عیسی افتخاری، مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان با اعلام این خبر گفت: با تلاش کارشناسان فنی هفت جایگاه دیگر صبح امروز به چرخه توزیع بازگشتند و تا کنون هفتاد و پنج درصد جایگاه های گلستان فعال شدند.

وی افزود : جایگاه گلشهر و شرکتی گرگان ، بابانیازی و خواجه نفس کردکوی ، قره گل شرقی و گلیداغ مینودشت ، توکلی آق قلا و توسلی گنبدکاووس جایگاههایی هستند که صبح امروز به مدار بازگشتند.

افتخاری گفت : تا کنون 15 جایگاه به سامانه آنلاین هوشمند سوخت متصل شده است و سوخت با ۲نرخ دولتی و آزاد عرضه می‌کنند، اما در بقیه جایگاه‌ها بنزین فقط با نرخ دوم توزیع می‌شود.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان ادامه داد : در گرگان مرکز استان تمام ده جایگاه شهر فعال شده است و سه جایگاه هم بنزین با هر دو نرخ توزیع می کند.

وی گفت: تمام جایگاه‌های فعال شده تا بعدازظهر امروز به سامانه آنلاین هوشمند سوخت متصل خواهند شد.

افتخاری وضعیت عرضه سوخت در گلستان را مطلوب و پایدار ارزیابی کرد و گفت: کارشناسان در حال تلاش هستند و بزودی 17 جایگاه باقی مانده نیز وارد مدار توزیع خواهد شد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار