جایگاه سوخت شماره یک گنبدکاووس که برای اجرای طرح بازسازی و تعمیرات اساسی از ۲۱ فروردین ما سال جاری تعطیل شده است بدون هیچ تغییراتی در آستانه بازگشایی است.

جایگاه سوخت شماره یک گنبد در بن بست خصوصی سازی

به گزارش گلستان 24، محمد میرادی رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی گنبد، 28 فروردین در گفتگو با خبرنگار ما هدف از تخریب و بازسازی یک پمپ بنزین دور میدان هفده شهریور گنبد کاووس را ساخت یک جایگاه با طرح جدید و خدمات دهی بیشتر و بهتر اعلام کرد اما امروز این جایگاه بدون هیچ تغییر علی رغم اینکه تجهیزات جمع آوری شده بود ، به حالت اولیه برگشت داده شده است.

DSC_0696
«حمزه» یکی از رانندگان گنبدی است که در این رابطه به خبرنگار ما می گوید : این جایگاه کوچک بود و به ما گفتند که می خواهند اینجا را بزرگتر کنند . حتی شنیدیم که زمین مجاور این جایگاه را هم خریداری کرده اند اما بعد از این مدت تعطیلی دوباره به حالت قبل در حال راه اندازی است.

???????????????????????????????
او می گوید در این چند ماه تعطیلی برای بنزین زدن باید به جایگاههای دیگر که فاصله زیادی با ایستگاه ما دارد مراجعه می کردیم که باعث سرگردانی مسافران هم می شد.

گلایه های راننده دیگر بیش از حمزه است.

رضا راننده جوان می گوید : گفته بودند که تعداد پمپ ها را زیاد می و مکان تفریحی و فروشگاه به جایگاه اضافه می شود ، اما درختان زمین بغل این جایگاه را هم زدند اما بعد از ۹ ماه تعطیلی با یک آب و رنگ می خواهند دوباره به همان شکل راه اندازی کنند.

???????????????????????????????
او همچنین می گوید شنیده ایم که می خواهند اینجا را بفروشند و در روزنامه ها نیز آگهی فروش داده اند و به مزایده گذاشته اند.

???????????????????????????????
دانش نیز راننده تاکسی در ایستگاه ۱۷ شهریور است او از مشکلات این ۹ ماه می گوید که باید کلی مسافت و ترافیک شهر را برای چند لیتر بنزین طی می کرده است اما این همه سختی بدون هیچ نتیجه بوده و دوباره قرار است این جایگاه به شکل قبل خدمات دهی کند.

محمد راننده آژانس است او می گوید : این مدت مشکلات زیادی برای بنزین داشتیم آن هم با این ترافیک و دوری جایگاههای دیگر سوخت .

او ادامه می دهد ۹ ماه است هر روز برای تامین سوخت به ورودی شهر و یا حتی به مینودشت می رویم و چندین بار هم شده که در خیابان بنزین تمام کرده ام اما نمی دانم بعد از این همه مدت چرا دوباره جایگاه به همان شکل راه اندازی می شود.

???????????????????????????????
این راننده آژانس همچنین می گوید این جایگاه با این شکل و با این فضای کم در دور میدان  خود مشکلاتی دارد که قرار بود توسعه پیدا کند تا مشکل ترافیکی که از تجمع خودروها در هنگام زدن سوخت ایجاد می شود جلوگیری شود.

فرد دیگری که در یکی از جایگاهای سوخت شهرستان ایستاده بود گفت: جایگاه سوخت شماره یک، محلی مناسب و فضای کافی برای توقف و ایستادن خودروها ندارد و بسیاری از ماشینها فضای خیابان را می گرفتند اگر قرار باشد به همان سیستم قبل باشد فایده ای ندارد.

این که  شرکت ملی فراورده های نفتی کشور در جریان ۹ ماه تعطیلی این جایگاه قرار داشته یا خیر، موضوعی است که می تواند به همه ابهامات موجود پاسخ بگوید.

انتهای پیام/قابوس نامه

ارسال نظر

آخرین اخبار