مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس:

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس در شرق استان گلستان گفت که تاکنون ۲۴ هزار و ۸۶۲ نفر از دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال این شهرستان شامل ۱۱ هزار و ۸۵۵ پسر و ۱۳ هزار و هفت دختر واکسن کرونا تزریق کردند

۷۹ درصد دانش‌آموزان گنبدی واکسن کرونا تزریق کردند

به گزارش گلستان 24، کمال‌الدین نظرنژاد اظهار کرد: جمعیت دانش آموزی گنبدکاووس ۸۷ هزار نفر است که ۳۱ هزار و ۳۲۶ نفر آنان در سنین ۱۲ تا ۱۸ سال قرار دارند.

مدیرآموزش و پرورش گنبدکاووس افزود: پنج هزار و ۸۰۰ فرهنگی نیز مسوولیت آموزش دانش آموزان را در این شهرستان برعهده دارند که به غیر از افراد دارای مشکل پزشکی، ۱۰۰ درصد آنان واکسن کرونا تزریق کردند.

نظرنژاد گفت: مدارس روستایی گنبدکاووس با توجه به داشتن جمعیت کمتر از ۱۰۰ نفر با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از مهرماه فعالیت حضوری خود را آغاز کردند و طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، مدارس متوسطه دوم از ۱۵ آبان و مدارس متوسطه اول از ابتدای آذر بازگشایی خواهند شد.

وی ادامه داد: برای بازگشایی مدارس ابتدایی مناطق شهری که بیشترین جمعیت دانش آموزی گنبدکاووس را شامل می‌شوند، هنوز دستورالعملی از سوی وزارت آموزش و پرورش ابلاغ نشده است.

مدیرآموزش و پرورش گنبدکاووس با تبریک هفته پدافندغیرعامل (هشتم تا ۱۴ آبان)، اظهارداشت: برنامه‌های این هفته در شهرستان با نواختن زنگ پدافندغیرعامل به صورت متمرکز در هنرستان فاطمه الزهرا(س) آغاز شد.

نظرنژاد افزود: مانور پدافندغیرعامل با حضور نیروهای بسیجی، هلال احمر، بهزیستی، اورژانس و دیگر دستگاه‌های مرتبط چهارشنبه هفته جاری در هنرستان کشاورزی شهید رجایی گنبدکاووس برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار