معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گلستان:

معاون آموزش ابتدایی و مسئول ستاد ثبت نام آموزش و پرورش گلستان گفت:با پیگیری های انجام شده بیش از ۸۵ درصد دانش‌آموزان این استان برای سال‌ تحصیلی جدید ثبت نام کرده و نام نویسی بقیه دانش آموزان نیز در حال انجام است.

بیش از ۸۵ درصد دانش آموزان گلستانی ثبت نام شدند

به گزارش خبرنگار گلستان 24،  سیده هما عقیلی به آمادگی آموزش و پرورش گلستان برای آغاز سال تحصیلی به شکل حضوری و یا تلفیقی از حضوری و غیر حضوری اشاره و اظهار کرد: برای همه گزینه‌ها آمادگی کامل وجود دارد و مدیران مدارس باید شرایط لازم را برای حضور دانش‌آموزان یا تحصیل آنها به شکل غیرحضوری و یا تلفیقی فراهم کردند.

وی افزود: بحران شیوع کرونا موجب ترک تحصیل هزار و ۲۰۰ دانش آموز شد که با پیگیری های انجام شده از این تعداد ۶۰۰ نفر جذب مدارس شدند و تلاش برای جذب بقیه این دانش آموزان در دستور کار قرار دارد.

عقیلی با اشاره به اهمیت ثبت نام دانش آموزان پیش دبستانی، افزود: خانواده‌ها با توجه به اهمیت دوره پیش دبستانی و تاثیر این دوره بر کاهش ترک تحصیل، تکرار پایه در دوره ابتدایی و جلوگیری از افت تحصیلی شدید در پایه های بالاتر به ویژه در مناطق دوزبانه استان گلستان نسبت به ثبت نام فرزندان خود اقدام کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار