فرمانده سپاه نینوا گلستان:

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: تا کنون نزدیک به نود هزار دُز واکسن کرونا در مراکز مستقل واکسیناسیون سپاه نینوا گلستان، تزریق شده است.

حدود ۹۰هزار دُز واکسن کرونا توسط مراکز مستقل سپاه در گلستان تزریق شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان24، سردار علی ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: با شیوع کرونا در کشور، در نیمه دوم سال۹۹ با ابلاغ رهبر معظم انقلاب، طرح شهید سلیمانی در سه قالب مراقبتی، نظارتی و حمایتی به اجرا درآمد.

سردار ملک شاهکوهی افزود: در قالب مراقبتی، کار غربالگری، بیماریابی، رصد و رهگیری بیماران آغاز شد.

وی ادامه داد: تیم‌هایی نیز نیز بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، نظارت می‌کنند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: گروه‌هایی هم در قالب حمایتی، با تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، پوشاک و اقلام بهداشتی، جهیزیه، آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و کارت هدیه به کمک خانوار‌های آسیب دیده از کرونا شتافته اند.

سردار ملک شاهکوهی اضافه کرد: در طرح جدید شهید سلیمانی، علاوه بر مأموریت‌های قبلی، مأموریت اصلی، کمک به علوم پزشکی در واکسیناسیون عمومی است.

وی تاکید کرد: برای پیشگیری و مقابله با کرونا، همه نیروها، مراکز، سالن‌ها و درمجموع ظرفیت‌های سپاه نینوا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته است.

سردار ملک شاهکوهی گفت: سپاه نینوا با راه اندازی ۸مرکز مستقل واکسیناسیون و بکارگیری ۸۷۷نفر از کادر درمانی خود تا کنون نزدیک به ۹۰هزار دُز واکسن در استان تزریق کرده است.

 

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار